o parkingu

BOSILJ O NAPLATI PARKINGA ‘Iza svega su interesi Čehoka i njegovih javnih i skrivenih partnera’

Bosilj je istaknuo kako će 'kad on preuzme odgovornost za vođenje grada' odmah mijenjati Odluku o parkiranju...

Neven Bosilj, gradski vijećnik i SDP-ov kandidat
za gradonačelnika Varaždina, priopćenjem se obratio medijima
vezano za temu organizacije parkiranja na području Varaždina.

>> ČEHOK O PARKINGU “Varaždin ima manje parkirališnih mjesta od Čakovca. U Radićevoj je bio kaos”

– Kao što je 2005. namjerno stvorio problem i počeo balirati
otpad kako bi nakon toga ponudio ‘spasonosno’ rješenje (MBO),
gradonačelnik Ivan Čehok je sličan recept
pogodovanja privatnom partneru napravio i u slučaju parkiranja u
gradu. U lipnju prošle godine on i njegovi partneri iz HDZ-a
digli su ruke za promjenu Odluke o parkiranju s kojom su
‘odlučili riješiti problem onih koji dolaze raditi u grad’ na
način da su proširili naplatu parkiranja na šire područje grada
pritom ukinuvši sve tri zone vrijeme pritom produživši vrijeme
naplate od 8 ujutro do 20 sati po istoj cijeni od 5 kuna po satu.
Naravno, kada na taj način stvorite problem onda je lakše
ponuditi ‘rješenje’ – piše u priopćenju.

Bosilj je u priopćenju istaknuo kako će se izgradnja novih
parkirnih mjesta ostvariti na štetu zelenih površina i dječjih
igrališta i to uz dodatnu naplatu za stanare stambenih blokova.

– Nešto što je stanarima do sada bilo besplatno, sada će plaćati
danas 10, sutra možda 50 kuna mjesečno dok parkirna mjesta u
blizini, s novo uvedenom naplatom kod Elektre i u Ulici braće
Radić, većim dijelom dana zjape prazna. Već smo vidjeli neuspjeli
pokušaj rješavanja problema u stambenom bloku Krležine i
Vukovićeve gdje su stanari ogorčeni novom regulacijom prometa i
rješenjem parkiranja. Još jedan takav primjer je i proširenje
pješačke zone u dijelu Šenoine ulice u centru, uz ukidanje 30-tak
parkirnih mjesta u blizini Varaždinskog placa bez prave vizije
što se time želi postići. Ovakvo selektivno i instant rješavanje
problema prometa u mirovanju umjesto cjelovite analize i izrade
prometne strategije koja bi ponudila kvalitetna rješenja,
ogledalo su rada ove gradske vlasti kroz cijeli mandat.

Istaknuo je kako iza svih odluka u protekle četiri godine ‘stoje
osobni intresi gradonačelnika Čehoka i njegovih javnih i
skrivenih partnera i to će se promijeniti čim preuzmem
odgovornost za vođenje grada’.

– Odmah ćemo promijeniti Odluku o parkiranju kako bi se ponovo
uvele zone i ukinula naplata (u potpunosti ili nakon 15 sati) na
lokacijama kao što su gore navedeno parkiralište kod Elektre i
Ulica braće Radić. Svjesni smo problema koje uzrokuje sve veći
broj automobila, ali rješenja ne mogu i ne smiju ići na račun
lošije kvalitete života naših sugrađana. Naš cilj je zeleno
održivi grad uz cjelovita rješenja kako prometa, tako i drugih
neriješenih problema i to ćemo uskoro predstaviti našim
sugrađanima kroz naš program – zaključuje Bosilj.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije