Treću godinu za redom na najvećem svjetskom sajmu mobilnih tehnologija u Barceloni, predstavljeni su novi NOA pametni telefoni i tableti te NOA Vision televizori. Službeno predstavljanje održano je drugog dana sajma u utorak, 26. veljače
Poseban gost na NOA štandu bio je izbornik Hrvatske nogometne
reprezentacije Zlatko Dalić. Događaj je
privukao oko 100 novinara, distributera, operatera i
poslovnih partnera iz cijeloga svijeta.NOA pametni
telefoni i tableti, te NOA Vision televizori izloženi su u
dvorani broj 6, na impresivnom štandu veličine 140 m2. Za ovu
godinu NOA je predstavila svoje nove pametne telefone iz F
serije: NOA F20 Pro, NOA F10 Pro, NOA F5 i NOA F3.
Svi novi modeli imaju implementiranu AI tehnologiju koja
obogaćuje funkcionalnosti kamere koja u AI modu ima deset
različitih načina snimanja: Portrait, Urban, Night, Gourmet, Blue
Sky, Sunset, Landscape, Backlight, Beach i Plant.
Prezentaciju NOA branda i novih uređaja održali su Mario Pintar,
voditelj marketinga i Vedran Horvat, NOA brand manager.
Prisutnima je predstavljena vizija NOA robne marke koja obuhvaća
široku paletu proizvoda: NOA Element pametne telefone, CORE
liniju mobitela, NOA Rugged uređaje, NOA tablete, NOA Vision LED
Smart televizore i NOAline dodatnu opremu za mobitele.
Objašnjena je vizija i ciljevi koji NOA pametne uređaje žele
pozicionirati u “affordable premium” segmentu. Predstavljeno je
NOA Premium Care jamstvo koje NOA Element pametne telefone
izdvaja od konkurencije budući da korisnicima osigurava uređaj od
svih nepredviđenih šteta nastalih nepažnjom korisnika unutar
prvih 12 mjeseci.
Predstavljeni su novi pametni telefoni iz serije F među kojima su
najveću pažnju privukli modeli F20 Pro i F10 Pro, te novi NOA
Vision 4K Smart TV koji se temelji na modularnom sustavu softvera
i hardvera.
Nakon službene prezentacije, izbornik Zlatko Dalić prisutnima je
podijelimo NOA poklon pakete te je mnoštvo zainteresiranih
doslovno čekalo u redu na autogram i fotografiranje s izbornikom.
Izbornikova motiviranost i ustrajnost u vodstvu hrvatske
reprezentacije je inspirirala NOA tim u izgradnji NOA branda kao
lidera u “affordable premium” segmentu.