– Parkirao sam automobil u Šenoinoj ulici, u blizini varaždinskog placa, i otišao do aparata kupiti parkirnu kartu. Nakon što sam ubacio kovanicu od pet kuna, koliko košta sat parkiranja, kartu nisam dobio, ali nisam dobio ni svoj novac nazad – javio nam se ogorčeni čitatelj.
Nakon toga je, kaže, nazvao broj koji je ispisan na automatu, kako bi riješio problem.
– Javila mi se ‘ljubazna’ gospođa koja radi u Crtoradu i rekla da će sada nazvati kontrolora naplate parkiranja kako bi provjerili moje navode. Nakon petnaestak minuta čekanja nitko se nije pojavio, a ja sam preparkirao vozilo kako ne bih platio kaznu. Kontaktirao sam i Gradski reklamacijski informativni centar (GRIC) kako bih se požalio. Tamo su mi rekli kako nisam jedini koji se žali na parkirne automate – nastavio je uzrujan.
– Nisam zadovoljan s ovakvim odnosom prema građanima, mislim da ovima iz Crtorada hitno treba tečaj kulture. Više ne kanim s njima razgovarati.
Od kontrolora naplate parkiranja navedene tvrtke doznajemo kako se zna dogoditi greška kod automata, naročito kad je kišovito vrijeme, i to ne samo u Šenoinoj ulici.
– Kovanice ne bi trebale biti mokre jer se tad često dogodi da automat zablokira i ne isporuči kartu. Ipak, ukoliko se to dogodi, mi smo obaviješteni i dolazimo riješiti problem. Ukoliko je netko platio parkirnu kartu, ne isporučujemo ‘kaznu’, ako je riječ o greški na automatu – rekao je, ali i napomenuo kako postoje i drugi načini plaćanja.
– Parking se može platiti i putem SMS poruke ili kupnjom karte na kiosku – rekao je.
Službeni upit poslali smo Crtoradu kako bi prokomentirali navedeni slučaj i savjetovali građane kako postupiti, ali odgovor za sada nismo dobili.