Zašto su u Americi auti znatno jeftiniji nego u Europi?

Kupite li novu Volkswagen Jettu u Hrvatskoj ili Americi, dobit ćete istovjetan automobil, zar ne? Zapravo, odgovor je nešto kompliciraniji od jednostavnog “da” ili “ne”.

Iako se izvana čine poput dva istovjetna automobila, američka i europska Jetta zapravo su tehnološki bitno različiti modeli koji najbolje opisuju velike i značajne razlike ukusa/zahtjeva tamošnjih i ovdašnjih kupaca, piše Autoklub.hr.

Interijer europske Jette, primjerice, na armaturi i drugim površinama ima vrlo meke i kvalitetne materijale jer to njemački, francuski, hrvatski i kupci drugih zemalja očekuju i zahtijevaju.

Američka Jetta, s druge strane, u interijeru ima prilično tvrdu plastiku koju tamošnji kupci žele jer je jednostavnija za čišćenje, smanjuje konačnu cijenu vozila te im takve stvari kod kupnje zapravo i nisu bitne. Iz istog razlog, kožne presvlake u američkoj Jetti nisu od prave kože, poput onih u europskoj verziji, nego od “skaja”.

Razlike se očituju i kod izbora motora.

Dok se europskim kupcima nude sofisticirani TSI motori s turbo punjačima i izravnim ubrizgavanjem goriva, Amerikanci, koji i dalje imaju značajno niže cijene goriva, nemaju ništa protiv tehnološki zastarjelih, primjerice, dvolitrenih atmosferskih benzinaca koji su sporiji, rastrošniji i “prljaviji” (iznimka je 2-litreni TSI sa 200 KS koji se u prodaje kao GLi).

Nadalje, američka Jetta umjesto DSG-a omiljenog Europljanima dobiva “običan” automatski mjenjač.

S obzirom da na cestama SAD-a vladaju prilično niska ograničenja brzine, a ceste su većinom vrlo ravne, amerikanizirana Jetta umjesto stražnjeg multilink ovjesa, koju dobiva europska verzija čiji kupci više cijene vozne osobine, ima konvencionalniju polukrutu osovinu.

Razlike ima i kod kočnica, servoupravljača itd.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije