Uvijek imajte na umu da boja mora odgovarati klasi automobila, odnosno nekakvim prosjecima - ako želite dobro prodati rabljeno vozilo
Možda ste u naletu nježnosti odlučili kupiti ljubičasti automobil
ili ga želite upariti s trenirkom iste boje, ali, ako želite što
bolje prodati rabljeno vozilo, bježite od te boje kao od
veganskog restorana ako ste mesojed (ili obrnuto). Njemačka
platforma za prodaju automobila Mobile.de provela je veliko
istraživanje i, vjerujte, izbor boje vas može koštati…
Na automobilu u ljubičastoj boji ćete izgubiti oko 27,2 posto od
prosječne cijene vozila, srebrnoj 25 posto, zlatnoj 23,1 posto,
crvenoj 11,5 posto, plavoj 9,8 posto te zelenoj 1,3 posto. Možda
je crvena odličan izbor za Ferrari, ali kupujete li poslovnu
limuzinu poput Volkswagen Passata ili BMW-a serije 5, ta je boja
neprikladna, odnosno donijet će vam glavobolje pri prodaji, kažu
u Mobile.de.
Nećete pogriješiti ako kupite narančasto vozilo (sve, naravno,
ovisi o klasi) jer ona donosi 5,4 posto višu cijenu od prosjeka
pri prodaji vozila, još su bolji izbor bijela s 5,9 posto, crna s
9,5 posto, siva s 9,7 posto i žuta s 13,3 posto. Mobile.de je
primijetio da se se isti automobili sa živopisnijim bojama mnogo
manje pregledavaju na internetskim oglasima nego oni s
neutralnijim bojama poput sive ili crne, piše portal revijahak.hr.
Uvijek imajte na umu da boja mora odgovarati klasi automobila,
odnosno nekakvim prosjecima – ako želite dobro prodati rabljeno
vozilo. Izbjegavajte i trendovske boje, koje su u modi neko
vrijeme, ali brzo će postati trn u oku…