Tržište automobila

DRAMATIČNA RAZLIKA Koliko su u tri godine poskupjeli mali automobili?

Cijene su toliko poreasle da su mali automobili mnogima nedostupni

Što ćemo voziti u budućnosti? Građanima s prosječnim primanjima
nameću se rabljeni automobili. Doduše, neće to više biti vozila
stara tri, četiri godine, nego još starija. Kao i sve ostalo,
automobili su poskupjeli, a najviše nas boli rast cijena vozila
koja su nam bila najpristupačnija – mikro i malih gradskih
automobila. Ispod one magične granice, da se izrazimo u staroj
valuti, od 100.000 kuna (sjećamo se sa sjetom tih vremena) nema
više novih automobila. Čak je i početna Dacia Sandero na 105.400
kuna ili 14.000 eura, piše portal revijahak.hr.

Koliko su porasle cijene malih automobila? Njemački autoklub ADAC
objavio je cijene 2020. i 2023. godine na njemačkom tržištu.
Razlike su ogromne, većina automobila je dramatično poskupjela, a
što se tiče električnih automobila, teško je vidjeti njihovu
rentabilnost…

Tako je mali Fiat 500 2020. koštao 12.990 eura, a danas je 16.990
eura (osnovne verzije), Peugeot je koštao 15.099 eura, a sada za
njega treba platiti 22.050 eura, Opel Corsa je koštala 14.042
eura, a danas je 18.280 eura, za Mini je trebalo izdvojiti 17.254
eura dok danas košta 26.900 eura, a čak je Renault Twingo na
16.100 eura (2020. godine – 10.128 eura). Početni VW Polo košta
20.830 eura (2020. godine 15.139 eura).

Električni automobili su također drastično poskupjeli: Fiat 500 s
23.560 eura na 30.990 eura, Peugeot e-208 sa 29.682 eura na
35.350 eura, Opel Corse-e s 29.146 eura na 36.395 eura… Dakle,
uglavnom više od 20 posto.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije