Sa svakim se udahom prisjetite svoj nezaboravnog trenutka...
Danas, u ova moderna vremena često se pitamo je li tradicija ta
koja se mijenja i pod utjecajem koga i čega? Svakako gledajući s
perspektive etnologa i tehnološkog napretka tradicija naših
predaka, koliko je god još prije koja tri do četiri desetljeća
bila usko vezana za stara vremena, danas je promijenila svoje
lice, oslobodila se i modernizirala, uvela neka nova pravila i
trendove. Tako je i s danom koji jedan par veže za čitav život,
danom vjenčanja.
Još se prisjećam svojih dana kao klinca kada sam s roditeljima
često bio po međimurskim svadbama rodbine ili njihovih
prijatelja. Te naše međimurske svadbe imale su neke posebne
običaje koji sve više postaju povijest jedne tradicije. Takve
svadbe okupljale su i po nekoliko stotina ljudi, imale neke
funkcije poput kapetana svadbe, ‘primož’ kapetana, ‘pucnehalje’ i
‘podlekiči’, prvi ples mladenaca morao je biti dokaz sposobnosti
mlade pa su se tokom plesa bacale cjepanice pod noge, a mlada bi
darivala goste bacajući kovanice novčića u znak plodnosti i
prosperiteta. Te običaje naših djedova i baka sve više su pod
utjecajem američkih filmova zamijenili običaji skidanja i bacanja
podvezica ili buketa. Milenijska generacija pak još više stare
običaje šalje u povijest jer mladi urbani ljudi te tradicije
mijenjaju u svoju posebnost ističući svoju osobnost kao para koji
se životno veže i postaje jedinstvena karika u društvenom
lancu.
Nema u isticanju jedinstvenosti ničeg lošeg, zašto robovati
nepisanim društvenim pravilima kada smo svi mi posebni za sebe.
Zašto onda ne i tu posebnost istaknuti danom stupanja u brak,
danom vjenčanja? Dok dečki manje pridaju pažnju detaljima,
mladenke su te koje imaju viziju holivudskog blještavila i
nerijetko kod organizacije same biraju i najsitniji detalj koji
će njihovu svadbu učiniti posebnom i drugačijom od drugih.
Industrija vjenčanja danas je raširena gospodarska grana. Dok su
naše bake same šivale svoje vjenčanice danas se angažiraju modni
dizajneri. Osim njih nezaobilazni su restorani i savršeno
kombinirani meniji dok još ne tako davno svadbe su se održavale
po tzv. društvenim domovima, danas popularnih domova kulture.
Moderni mladenci ne angažiraju samo fotografe već i planere
vjenčanja, agencije koje pretvaraju njihove želje u
stvarnost.
Željama mladenaca danas nije teško udovoljiti. Izrecite želju,
svoj stil i organizatori vjenčanja poput kakvih dobrih vila
svojim čarobnim štapićem vašu životnu avanturu pretvaraju u
stvarnost. Ništa danas nije nemoguće. Želite li romantično
kostimirano vjenčanje u stilu srednjeg vijeka u nekom dvorcu,
ispod plitvičkih slapova, u zraku skokom iz padobrana ili letom
balonom, kao ronioci pod vodom, ili pak na pješčanoj plaži, sve
je izvedivo.
Izvedivi su i jedinstveni pokloni koje mladenci daruju svojim
gostima. Pokloni su trendovi koje mladence čine posebnima u očima
njihovih uzvanika. Dok su nekada popularne konfete, bombončiće s
okusom peperminta ili čokolade sladunjavo upakirane u svilenkaste
maramice zavezane mašnom zamijenile osobne fotografije mladenaca
za goste prateći svjetske trendove svadbenih posebnosti
Hrvatska
Parfemska Kuća osmislila je jedinstveni proizvod
samo za mladence,
kolekciju parfema za vjenčanje Weddings i to onu
personaliziranu za svaki budući novopečeni bračni par
pojedinačno.
Planirate li uskoro usidriti u bračnoj luci inspirirane
ljubavlju, prožete maštom i vođene elegancijom pozivam vas da
pretočite svoje emocije u bočicu osobnog parfema, u miris kojeg
ćete kreirati sami u suradnji sa mnom i postati jedinstveni. Vaš
svadbeni parfem sigurno će kao vaš osobni dar zahvale gostima
pružiti poseban i bajkovit osjećaj kojeg će se svi zajedno
prisjećati sa svakim njegovim nanošenjem. Jer mirisi su ti koji
stvaraju posebne osjećaje, koji se pamte i o kojima se
priča.
Vaš parfumer,
Tomislav Vrbanec