Evita Fragrances

FOTO Ana i Filip Ude u Čakovcu predstavili svoju kolekciju parfema Evita Fragrances

Sjever Hrvatske sve se više u mnogočemu upisuje na svjetskoj karti posebnosti. Dokaz toga je i današnja čakovečka promocija nove kolekcije parfema iz niche domene pod brendom Evita Fragrances čiji su vlasnici Ana i Filip Ude

Vođeni svjetskim trendovima koje je u svoj rodni kraj donio
parfumer Hrvatske Parfemske
Kuće
Tomislav
Vrbanec
, Ana i Filip angažirali su ga kako bi kreirao prave
parfeme prema njihovim zamislima, a koje sada pod svojim
vlastitim brednom nude na tržištu. Samim tim postali su i prvi
poznati domaći par s vlastitim brednom parfema i stali uz bok
brojnim svjetskim osobama iz svijeta sporta i
showbuisniessa.

“U odabiru recepture bili smo inspirirani našim karakterima i
poslovima kojima se bavimo. Tomislavu smo objasnili da želimo
spoj nečega što svaka osoba ima u sebi, onaj opći karakter i
alter ego koji možda i rjeđe izlazi na vidjelo te smo tako
krenuli putem stvaranja dnevnih i večernjih mirisa koji se
međusobno nadopunjavaju.”, kazala je Ana koja je poznata make up
vizažistica nadodavši kako je tu potrebu osjetila i kod svojih
klijentica te im želeći ponuditi nešto posebno u dogovoru sa
suprugom krenula u novi poslovni projekt stvaranja vlastitog
brenda.

Velikih sportskih postignuća, ali skromnog duha naš gimnastičar
ovjenčan olimpijskom medaljom riječima potpore Aninoj poslovnoj
ideji ukazao je na osobnu potrebu sportaša koji dnevno vrijedno
treniraju,  a ponekad su i u cjelodnevnom pokretu bez
prestanka, za dnevnim i večernjim mirisom koji se svojim
karakteristikama nadopunjuju nanošenjem na kožu.

Parfumer Tomislav Vrbanec osvrnuo se na stvaranje receptura i
zahvalio Ani i Filipu na ukazanom povjerenju za kreiranje
njihovog brenda rekavši kako su njihova druženja znala ponekad
potrajati i satima u isprobavanju mirisnih esencija te da je
prije konačnih odabira mirisnih receptura parfema pod brendom

Evita Fragrances
stvoreno nešto više od stotinu
različitih receptura da bi na kraju bile odabrane četiri koje su
danas prezentirane javnosti.

Kako je nastalo ime Evita Fragrances?

 “Evitu smo posvetili svojoj kćerki Evi i ljepoti života
općenito nimalo ne dvojeći da je to pravo ime za naš brend
parfema.”, objasnila je Ana samu ideju imena kolekcije.

Brend
Evita Fragrances
sadržan je od ženskih mirisa, onog dnevnog,
slatkastog, imena BLUSH (rumenilo) u koji su
utkane note kruške, cvijeta naranče, ružičastog papra, gorkog
badema, jasmina, kave, vanilije, cedra i pačulija. Drugi, onaj
jači, prigodan za večernje izlaske i odvažne zavodnice nazvali su
GLOSS (sjaj), a sadrži cvijet naranče, jasmin,
bugarsku ružu, mošus, vetiver, cedar, pačuli i mahunu
tonke.Muški
mirisi također su odraz muškog samopouzdanja i alter ega,
inspirirani svijetlom i večernjom tamom. Onaj dnevni, nazvan
SILVER sadrži lavandu, metvicu, morske note,
zelene note, korijander, ružmarin, jasmin, geranij, neroli,
duhan, jantar, mahovinu, mošus te drvene note sandalovine. U onom
jačem, noćnom, muškom parfemu kolekcije Evita Fragrances
isprepliću se molekule mirisa mandarine, nerolija, bergamota,
lavande, papra, kadulje, duhana, cedra i mahune tonke, a nazvan
je BLACK.U
ovim početnim fazama na tržištu parfemi branda
Evita Fragrances
mogu se kupiti po
cijeni  od 375 kuna u čakovečkom
vizažističkom studiju Ane Ude
te pop up trgovini Hrvatske
Parfemske Kuće
kao i njenom web
shopu
. Za dizajn logotipa i vizualni identitet zaslužan
je tim iz tvrtke Brand.hr. A buduće detalje branda Evita
Fragrances by Ana i Filip Ude pratite i na
facebooku

Evita Fragrances
i Instagram profilu
evita_fragrances.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije