Nije riječ samo o jednakosti žena, nego i o tome da se popuni veliki nedostatak radnih mjesta u mnogim zanimanjima.
Muški znak ima hlače, ženski znak je u haljini – barem
smo tako mislili do nedavno, dok tvrtka Axosoft iz
Arizone nije napravila kampanju koja želi izjednačiti
muškarce i žene u određenim uobičajeno muškim zanimanjima, pa su
u sklopu toga otkrili da se zapravo nikada nije radilo o haljini
na ženskom znaku za zahod, piše The Mirror.
Tania Katan iz Axosofta tvrdi kako trokut nikada nije
trebao predstavljati haljinu, već plašt, pa tako poručuju da
žene mogu biti superheroji.
“U znanosti, tehnologiji, umjetnosti, matematici, politici, na
ulicama i u našim domovima žene su često nevidljive, nepozvane
ili jednostavno zaobiđene. Djevojke i žene koje se zanimaju za
znanost, tehnologiju, mehaniku i matematiku su
manjina”, rekli su iz tvrtke.
Kampanji It was never a dress cilj je potaknuti
razgovore o prihvaćanju žena u bilo koje zanimanje. Nije riječ
samo o jednakosti žena, nego i o tome da se popuni veliki
nedostatak radnih mjesta u mnogim zanimanjima.