Tihana Koprek piše ‘slatki’ blog šest godina: Ne ispadne uvijek sve po receptu

Tihana Koprek, 27-godišnjakinja iz Črešnjeva, nedaleko Varaždina, na svom ‘slatkom’ blogu Just Cake The Cupcake tjedno objavljuje recepte i razne savjete vezane uz slastičarstvo, a za nekoliko tjedana blog će proslaviti punih šest godina.

– Često sam mijenjala poslove, jedno sam vrijeme bila nezaposlena i pronašla sam hobi koji me jako zainteresirao – izrada raznoraznih slastica. Najprije sam pratila i isprobavala recepte s Coolinarike, pa mi je to bilo baš fora. Kako su tada bili popularni blogovi počela sam pisati, najprije za sebe, ali su s vremenom ljudi počeli pratiti i čitati što objavljujem, a mene je to sve više zanimalo – ispričala je svoje početke Tihana, koja je prije nekoliko mjeseci odselila u Stuttgart gdje trenutno živi i radi.

Cupcake Girl blog piše od 2009. godine

Sa slastičarstvom se bavi šest godina, koliko i vodi svoj blog.

– Skroz sam samostalno ušla u to, nitko se u obitelji nije ozbiljno bavio slastičarstvom, iako je mama skoro svaki tjedan pekla za obitelj fine kolače. Mene je slastičarstvo počelo zanimati tek nakon dvadesete godine. Možda da sam ranije, prilikom upisa u srednju školu, znala da me to zanima, tko zna čime bi se danas bavila – rekla je Tihana, koja na blogu Just Cake The Cupcake, ima preko 400 recepata popraćenih s autorskim fotografijama s obzirom da voli fotografirati.

– Više se ni ne mogu sjetiti što sam sve pekla, jedino znam da blog pretežno ‘slatki’, možda je objavljeno dvadesetak slanih recepata – ispričala je te dodala kako je u počecima isprobavala tuđe recepte, većinom s Interneta, ali zadnje dvije godine pokušava osmisliti vlastite.

Tihanu ljudi znaju i zovu Cupcake Girl, po imenu bloga.

– Ime bloga, Just Cake The Cupcake, nisam mijenjala od početka, a među prvima sam kod nas popularizirala američke cupcakes. Ime je nastalo spajanjem riječi cake (torta) i cupcake (kolači), što je publika dobro prihvatila, iako je ime na engleskom.

Njezin je blog nedavno prošao milijun klikova, što je, kako kaže, dobra statistika za malen food blog.

– Počela sam pisati prije popularnosti Facebooka, tako da su blogeri bili moja prva publika. Jedni drugima komentiramo objave i dijelimo savjete. Nakon povećavanja popularnosti Facebooka, napravila sam stranicu bloga i tek sam onda postala svjesna veličine svoje publike – preko 11 tisuća ‘lajkova’, koju čine ljudi od 15 do 35 godina. Većinom objave čitaju žene, ali imam i nekoliko muškaraca koji me prate, koje sam inspirirala da se počnu baviti slastičarstvom. Tko god ima nekih pitanja rado odgovorim i pojasnim – rekla je Tihana.

‘Veseli me kad mlade ljude potaknem na bavljenje slastičarstvom’

Posebno je veseli što se dosta mlađe populacije po završetku osnovne škole, koji prate njezin blog, odluče baviti slastičarstvom.

– Potaknula sam ih da se bave time, a to me posebno veseli. Ponavljam, da sam prije deset godina znala da me to zanima, možda bi moj život krenuo u drugom smjeru.

U početku je objavljivala recepte na hrvatskom i engleskom jeziku, ali je zbog nedostatka vremena blog trenutno samo na hrvatskom, iako ima recepata na njemačkom.

– Javlja mi se dosta ‘naših’ ljudi koji su u inozemstvu, naročito od kad sam se preselila. Iako je moj blog o hrani, ponekad napišem tekst u kojem opisujem crtice iz privatnog života, što ponekad zna biti čitanije od recepata. Tako sam prilikom preseljenja u Njemačku sam opisala to iskustvo i mnogo ljudi mi se javilo s pozitivnim komentarima. Sretna sam bila kad su mi se javili ljudi koje sam inspirirala da promijene svoj život.

Za pisanje objave na blogu potrebno nekoliko sati rada

Potrebno je naglasiti kako je mnogo truda i vremena potrebno uložiti u pisanje jednog teksta za blog, ali se Tihana trudi tjedno objaviti barem dva recepta.

– Pokušavam tjedno objaviti barem dva recepta i to je gotovo uvijek tako. Mjesečno je najmanje pet novih recepata na blogu, ali trudim se što više, ovisno o slobodnom vremenu. Nije to toliko jednostavno. Naime, dva puna sata mi je potrebno za izradu i ukrašavanje slastice, još sat vremena za kvalitetne fotografije, s obzirom da pokušavam ilustrirati korake izrade kolača. Sveukupno mi za jedan post treba pet do šest sati rada. Novost je YouTube kanal, na kojem stavljam video upute, za što su mi potrebna još dva sata.

S time je počela početkom ove godine, trenutno ima četiristotinjak pretplatnika, a brojka se povećava iz dana u dan.

– Trenutno samo snimam proces izrade zbog prostorne ograničenosti. Ipak, s prvim danima 2016. godine planiram napraviti studio u kojem bi prezentirala publici proces izrade te im se na taj način približila. Dosta mi pomaže suradnica iz Novog Sada, koja piše veganske recepte, tako da se unazad dva mjeseca i to može naći na blogu – rekla je Tihana.

Ne ispadne uvijek sve po receptu

Inspiraciju crpi iz životnih situacija, ali joj, osim razgovora s prijateljima, mnogo pomaže sve popularnija aplikacija Instagram, na kojoj se objavljuju fotografije.

– Inspirira me gotovo sve. Družim se s mnogo zaljubljenika u hranu, blogerica, puno pričamo. Odličan je Instagram, na kojem ponekad vidim fotografiju i dobijem ideju što bih mogla ispeći. Radim često sa sezonskim namirnicama, tako da na jesen volim slastice s jabukama, šljivama, u ljeti nešto laganije, zimi su hit lješnjaci i orasi. Ipak, najviše volim raditi sa sirom, popularne cheesecakeove, ali i čokolada je gotovo uvijek prisutna – kazala je te priznala kako ne uspije sve ideje uspješno realizirati.

– Mnogo puta mi dođe ideja na pamet, pokušam napraviti misleći da će biti super, a na kraju ne ispadne dobro. I neuspjehe objavim na blogu, jer volim čitateljima ukazati pogreške tako da znaju na što pripaziti. Jedan od mojih najvećih savjeta koji dajem svima: Ako ti nešto prvi puta ne ispadne dobro, ne znači da drugi puta neće, važno je učiti na greškama!

Ambasadorica svjetski poznatog brenda kućanskih aparata

Potrebno je spomenuti kako joj se prošle godine ostvarila velika želja, postala je ambasadoricom svjetski poznatog brenda kućanskih aparata.

– Prošle godine, za peti rođendan bloga, Tihana je postala ambasadorica svjetski poznatog brenda KitchenAid te je organizirala natječaj gdje je glavna nagrada bila mikser u vrijednosti 5.000 kuna. Za mene je to bila velika čast jer sam od samog početka bloga kod svjetski poznatih food blogerica uvijek gledala taj mikser i eto, nakon puno godina rada i truda taj mi se san ispunio.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije