- Bitno je koji se miris nanosi i kako se bira. Ljudi često ne znaju što se njima sviđa, zato ih ovdje mogu isprobati, naši djelatnici će im u tome pomoći - poruka je iz Hrvatske Parfemske Kuće
U subotu, 1. prosinca u Čakovcu je otvorena prva
parfemska POP – UP trgovina domaćeg brenda, Hrvatske Parfemske
Kuće pa su tako vrhunski parfemi, niche kategorije od
sada dostupni u robnoj kući Međimurka na Trgu Republike 6,
desno u prizemlju.
Jedinstvena je to prilika za sve ljubitelje mirisnih esencija da
se upoznaju i isprobaju mirise koji nose oznaku “perfume”,
odnosno čija je koncentracija parfema u zadanim parametrima
potrebnima da bi miris bio označen kao parfem.
Cilj Hrvatske Parfemske Kuće je kupcima ponudi puno više do
EDT ili EDP, odnosno parfemskih ili toaletnih vodica kakve se
mahom nude, pa će se u čakovečkoj trgovini naći uglavnom parfemi
proizvedeni po jedinstvenim recepturama domaćeg parfumera
Čakovčanca Tomislava Vrbanca, kao i sve
parfemske kolekcije Hrvatske Parfemske Kuće Just WoW, Croatian
Perfume Collection i Glossy Glam, a koja je ekskluzivna
kolekcija. Na otvorenju je bio i glavni parfumer
Hrvatske Parfemske Kuće Tomislav Vrbanec pa smo iz prve ruke
saznali sve o svijetu i industriji parfema, a i više od
toga.–
Dobro smo se u posljednjih godinu dana pozicionirali na tržištu,
a posljednjih šest mjeseci intenzivno radimo da se
približimo parfemskoj industriji i ljudima. Konačno jedošlo
vrijeme, i mislim da je 1. prosinac najprikladniji za
otvorenje našeg prvog POP-UP-a u Čakovcu – rekao je Vrbanec te
dodao kako se paralelno oni otvaraju u Zagrebu i Zadru.
Dodao je kako posjeduju prvu kolekciju na svijetu koja ima
šljokice na sebi što je danas trend u svijetu. Naime, na
tržištu su se do sad mogli naći sprejevi za tijelo sa sjajnim
česticama, a osim toga ima i raznih mirisnih i parfemskih vodica.
– Mi imamo pravi parfem visoke koncentracije koji u sebi
sadrži glitter, a nanosi se na klasičan način, pumpicom. Ta će
kolekcija biti hit za nadolazeće božićne i novogodišnje blagdane,
no danas su hit i poslovni pokloni, pokloni za poslovne partnere
koji se mogu naručiti kao i zahvalnice. Spremni smo prirediti i
veoma male količine uz povoljne cijene – rekao je i
najavio da će biti prvi na svijetu koji će napraviti
jedinstvene personalizirane parfeme za sebe, za najdraže koji će
biti posebno kreirani. Posebno je istaknuto, a to je velika
novina, što se svaki parfem stvara od nule, na zahtjev klijenta.
Svi parfemi se mogu isprobati na licu mjesta u što smo se
uvjerili kada nas je Tomislav kao Čakovčanin
počastio svojom nazočnošću na otvaranju prve POP – UP trgovine u
svom rodnom gradu. Tom je prigodom za sljedeći tjedan
najavljeno i predstavljanje nove Neo kolekcije koja će
sadržavati osam mirisa, četiri muška i četiri ženska. Radi se o
parfemskim ekstraktima koji će se po prvi puta moći
isprobati u Međimurju, Hrvatskoj, ali i u ovom dijelu Europe, a
da pojasnimo, to je na rangu negdašnjih mirisa.
Svaki dan do Božića bit će spremna iznenađenja s brojnim
popustima. Na naš upit, kakve parfeme vole Hrvatice, iskusni
stručnjak je rekao kako su to jači cvjetni, to je ono što se
pozna, da je osoba primijećena.
– Sve više ljudi se okreće kategoriji da po tom pitanju budu
jedinstveni, da ne mirišu kao pola grada i više gledaju na
kvalitetu, čitaju deklaracije… Ljudi su još po pitanju nanošenja
parfema premalo informirani – čuli smo od iskusnog stručnjaka.
Pozvani su svi doći u Međimurku gdje iz prve ruke mogu saznati
sve o svijetu i industriji parfema kroz ponudu parfema Hrvatske
parfemske kuće. Za goste i kupce osigurani su i prigodni
pokloni.