Studenti su razradili marketinšku strategiju s analizom podkategorija unutar ciljane skupine stanovnika...
U sklopu 38. međunarodne konferencije u organizaciji
Fakulteta za organizacijske vede Sveučilišta u
Mariboru, održano je case study natjecanje od 20. do 21.
ožujka. Glavna tema konferencije bila je ‘Ekosustav
organizacija u digitalnom dobu’.
Tim studenata Fakulteta organizacije i informatike činili su
Ela Ivanek, Mislav Pongrac, Robert Juriša, Ante Perkušić
te Josip Rosandić, a osvojili su treće mjesto u
konkurenciji od osam timova.
Problem koji se trebao riješiti studijom slučaja zadala je
slovenska kompanija ‘Valtex’. Problem se odnosio na podizanje
ekološke svijesti kod ciljane skupine stanovnika na području
Slovenije te definiranje i razrada strategije za održivi razvoj
recikliranja.
Studenti su razradili marketinšku strategiju s analizom
podkategorija unutar ciljane skupine stanovnika. Rješenje je
uključivalo suradnju s obrazovnim institucijama, digitalni
marketing putem ciljanih internetskih platformi te implementaciju
rješenja na razini klasičnog marketinga.
Stručni sud vrlo je pozitivno komentirao analitički prisup
studiji slučaja i opreznu analizu upravljanja financijama te
kreativnost i inovativnost rješenja koja se odnose na digitalni
marketing.
Prvo mjesto osvojio je tim Fakulteta
organizacionih nauka Sveučilišta u Beogradu, a
drugo mjesto pripalo je timu Fakulteta
za organizacijske vede Sveučilišta u Mariboru.
Ovo su tek počeci sjajne suradnje FOI-ja s beogradskim FON-om i
mariborskim FOV-om koja će se u budućnosti itekako razvijati.