REZIME

MOLITELJI ISPRED BOLNICA Ovogodišnju korizmenu kampanju ocijenili uspješnom: ‘Radosni smo da se spasilo jedno dijete, a kamoli više njih’

'Osim moliteljima, zahvalni smo i svim udrugama i pojedincima koji promiču i pomažu kulturu života. Radosni smo kada saznamo da se spasilo jedno dijete, a kamoli više njih.'

I ove je godine inicijativa ’40 dana za
život’
pred varaždinskom Općom bolnicom organizirala
korizmenu kampanju, čiji je glavni cilj, kako
kažu sudionici, spas nerođene djece putem molitve i bdijenja.
Varaždin je bio samo jedan od gradova koji se pridružio kampanji.

– Zadovoljni smo i ovom, korizmenom kampanjom, inicijative
’40 dana za život’ jer je bilo nekih rezultata. Općenito, u
inicijativi u Hrvatskoj, često se događalo da se nakon određenog
vremena saznalo za neke spašene živote, rođenu djecu kojoj je
prijetio pobačaj – kazala je
uvodno Mateja
Sabljak
, članica tima ’40 dana za
život’ – Varaždin.

>> 40 DANA ZA ŽIVOT Molitelji ponovno ispred varaždinske Opće bolnice započeli s molitvom i bdjenjem

Reakcije prolaznika u Varaždinu bile su različite –  ima
onih koji odobravaju i onih koji ne odobravaju njihove
aktivnosti, dodala je Sabljak.

– Drago nam je da su se uključili novi molitelji u molitvu za
svaki nerođeni život. Osim toga, smanjen je broj verbalnih
napada, a bilo je ljudi koji su na različite načine došli dati
podršku ovoj inicijativi.

Još uvijek ne raspolažu s podacima koliko je, zahvaljujući
njihovoj inicijativi, smanjen broj pobačaja, no rekla je
sljedeće:

– Imamo podatke za 574 spašene djece u
svijetu. Uvijek se u isto vrijeme odvija
kampanja inicijative ’40 dana za život’, a za Hrvatsku smo,
za sad, upoznati o podatku da su spašena tri dječja
života. Osim moliteljima, zahvalni smo i svim udrugama i
pojedincima koji promiču i pomažu kulturu života. Radosni smo
kada saznamo da se spasilo jedno dijete, a kamoli više njih.

Za vrijeme kampanje je na
Youtube stavljen dokumentarni
film
o inicijativi ’40 dana za život’.

– Svatko tko je imalo skeptičan o ovom radu i pita se koji
je smisao borbe za nerođene, preporučamo da pogleda ovaj film.
Počelo se s prikazivanjem u kinima još za vrijeme prošle
kampanje, a pogledalo ga je mnogo ljudi kojima je promijenio srca
zbog prikazanih svjedočanstava – kazala je Mateja Sabljak.

Inicijativa neće odustati, već upravo suprotno.

– Iduća kampanja je u jesen, a ostale detalje objavit ćemo
naknadno.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije