Razlog za slavlje imaju i pojedinačni portali iz RTL-ova digitalnog portfelja jer su gotovo svi ostvarili rast korisnika.
Svibanj je donio fantastične rezultate! Naime, s više od
1,920.000 stvarnih korisnika i dosegom do gotovo
67 posto svih korisnika interneta u Hrvatskoj, RTL je postao
drugi najveći digitalni izdavač u zemlji.
Stranice RTL-ovih portala prikazane su izvanrednih 162
milijuna puta, a korisnici su portale posjetili
35,5 milijuna puta.
Razlog za slavlje imaju i pojedinačni portali iz RTL-ova
digitalnog portfelja jer su gotovo svi ostvarili rast
korisnika. Posebno se ističe Net.hr, kojemu se broj stvarnih
korisnika u samo mjesec dana povećao za 100.000 (samo Net.hr, bez
Super1), te ih sada sada broji više od 1,530.000, što je najbolji
rezultat u povijesti postojanja navedena portala.
Značajna povećanja bilježe i RTL-ov news portal Vijesti.hr, koji
je u svibnju posjetilo rekordnih 900.000 korisnika, te RTL.hr,
kojemu se broj korisnika povećao za 50.000 u odnosu na prošli
mjesec.
RTL Hrvatska početkom je godine započela proces preuzimanja
portala Net.hr od Telegram Media Grupe, koji je finaliziran u
svibnju.
– Net.hr će se savršeno uklopiti u strategiju sustavnog rasta
korisnika naših digitalnih kanala. Sinergija televizijskog
poslovanja i digitalnog portfelja, omogućit će da svakodnevno
zabavljamo, informiramo i aktiviramo gledatelje i korisnike na
vrhunski način – izjavio je svojevremeno Henning
Tewes, bivši predsjednik Uprave RTL Hrvatska.
Ivan Gale, direktor prodaje u RTL Hrvatska,
izjavio je: ‘Ulaganje u digitalne platforme dovelo je do snažnog
rasta RTL-a posljednjih godina te nas je pozicioniralo kao lidera
na tehnološkom području, dodatno osnažilo kao lidera u video
sadržaju kroz RTL Play, a s akvizicijom Net.hr-a te s brojem
posjeta postali smo digitalna kuća broj 2 na tržištu. U
kombinaciji s televizijom, najefikasniji smo i nezaobilazan medij
za plasiranje kampanja.’
– Nijedan od ovih rezultata ne bi bio moguć bez vas, naših
vjernih čitatelja! Zahvaljujemo vam što nas pratite i
inspirirate, a mi ćemo vas nastaviti svakodnevno informirati i
zabavljati te donositi nova razvojna rješenja kako bi vaše
korisničko iskustvo bilo još bolje – ističu u RTL-u.
Veliko zadovoljstvo ovim rezultatima, kojemu smo jednim dijelom i
pridonijeli, iskazujemo i mi u Varaždinskom.hr i
eMedjimurju, kao poslovni partneri RTL
grupacije.
I naša dva medija ruše rekorde, pa je tako
eMeđimurje, koje postoji više od deset godina u
svibnju imali rekordnih 432 tisuća stvarnih
korisnika (Google Analytics). Također, stranice
eMeđimurja otvorene su čak 9,2 milijuna
puta, uz 1,8 milijuna posjeta.
Mlađi ‘brat’ Varaždnski.hr u svibnju je ostvario
221 tisuću stvarnih korisnika (unique visitors),
što je drugi najbolji mjesečni rezultat od osnivanja ovog medija
prije nešto više od četiri godine. Uz to bilo je i 614
tisuća posjeta Varaždinskog.hr, te 3,15 milijuna
otvaranja stranica (rekordan broj otvorenih
sadržaja od pokretanja).