NOVI PROJEKT

U nazočnosti velikog broja planinara i speleologa predstavljen novi turistički brend Ivanca kao ‘Planinarskog grada’

Iako Ivanec već više od 120 godina faktički živi i 'diše' kao planinarski grad, ovim službenim brendiranjem Ivanec sada posebno ističe ovaj identitet kao nacionalnu posebnost.

U nazočnosti velikog broja planinara, speleologa, predstavnika
Hrvatske gorske službe spašavanja, uglednih gostiju među kojima
je bio pomoćnik ministra turizma Robert Pende i
direktor Županijske turističke zajednice Miran Bojanić
Morandini
, kao i brojnih zainteresiranih građana, u
Muzeju planinarstva Ivanec u ponedjeljak je, 17. lipnja,
predstavljen novi turistički brend Ivanca kao Planinarskog grada.

Iako Ivanec već više od 120 godina faktički živi i
‘diše’ kao planinarski grad, ovim službenim brendiranjem
Ivanec sada posebno ističe ovaj identitet kao nacionalnu
posebnost (prvi planinarski grad u Hrvatskoj) te ga nastoji
učiniti tipičnim i prepoznatljivim u hrvatskoj turističkoj
ponudi.

A to znači da će se odsad cjelokupni budući turistički razvitak
Ivanca odvijati pod brendom Planinarskog grada.

Novi identiteski sustav Ivanca predstavio je Miroslav
Ambruš Kiš
, predstavnik tvrtke Flying Guitars d.o.o. iz
Virovitice, koji je, kao koautor, od početka bio uključen u
proces brendiranja Ivanca i koji je, kao planinar vrhunskih
referenci (bio je i član ekspedicije koja je osvojila Mont
Everest), osoba koja uživa pun autoritet kada je u pitanju
kazivanje planinarskih tema.

U svom izlaganju on se osvrnuo na niz zanimljivosti koje se od
davnina vežu uz povijest ivanečkog planinarstva. Istaknuo je
mnoge stvari po kojima je Ivanec bio avangarda te na markantan
način istaknuo vrijednosti, baštinu i fenomene zbog kojih je,
rekao je, Ivanec ne samo doživljaj, već i vrijednost koja
zaslužuje svoje mjesto u National Geographicu.

Istaknuo je i alate koji će ubuduće Ivanec kao Planinarski grad
činiti prepoznatljivim.

A to je znak planinarske staze od Ivanca do vrha Ivančice koji je
otisnut na tablama dobrodošlice u Ivanec, na majicama, na
maskicama za mobitel, platnenim torbama i dr.

Među njima je i Planinarska čokolada – ručno rađena u
privatnoj čokolateriji, prvorazredne kvalitete, upakirana kao
iznimno lijep suvenir, a prati je likovno i dizajnerski sjajno
osmišljena legenda o vitezovima ivanovcima.

Sve to će za izvjesno vrijeme posjetitelji moći ponijeti iz
Ivanca kao originalan i dopadljiv suvenir.

Budući da je prva takva čokolada javnosti prikazana sinoć, a
povodom Dana grada i Ivanja, ona je javnosti predstavljena kao
Ivanjska (Ivanje=Ivanjska), dok će se ubuduće na tržištu pojaviti
kao Planinarska čokolada.

Tim povodom svima nazočnima obratio se i gradonačelnik Milorad
Batinić koji je od prvog trenutka ulaska u ovaj projekt bio
aktivni sudionik svakog pojedinog koraka i ujedno, ravnopravni
član gradskog tima, koji s profesionalnim kreativnim timom već
gotovo dvije godine radi na konceptu stvaranja i profiliranja
novoga brenda Ivanca.

– Ivanec – Planinarski grad. Zašto? Jednostavno – jer nam
pravo na to daje naša tradicija i temelji koje Ivanec ima u
povijesti razvoja planinarstva u Hrvatskoj. S druge strane,
Ivanec sam sebe označava kao planinarski grad, u uvjerenju da ga
upravo taj atribut individualizira i razlikuje od svih drugih
gradova u Hrvatskoj pa i šire – pojasnio je Batinić.

Pohvale i čestitke projektu uputio je i dr. sc. Eduard
Kušen
.

– Bio sam ugodno iznenađen kad sam vidio i čuo koliko je truda
posvećeno formiranju novog turističkog brenda Ivanca. Ugodno me
iznenadila i knjiga Planinarski grad, koja prati ovaj projekt, a
koja je rađena kao mozaik koji vrvi činjenicama o Ivancu i nagoni
na razmišljanje i povezivanje činjenica i vrijednosti cijelog
ovog rada – istaknuo je dr. Kušen te ocijenio da je knjiga
‘intelektualna igra kakvu prije nije vidio u Hrvatskoj’ – rekao
je Kušen.

Skupu se obratio i pomoćnik ministra turizma Robert
Pende
, izaslanik ministra Garija Cappellija, koji je
inače autor predgovora knjige Planinarski grad.

Osvrćući se na 130 godina organiziranog turizma u Hrvatskoj i
ističući da i na kontinentu postoji duga turistička tradicija (a
dio nje je i 120. obljetnica ivanečkog planinarstva), Pende je
istaknuo potrebu povezivanja ivanečke turističke ponude sa
Zagrebom, koji posjećuju brojni turisti iz cijelog svijeta, a
koji žele vidjeti i zanimljiva mjesta u okolici.

– Ivanec može očekivati punu podršku Ministarstva turizma za
razvoj svog brenda, ali i drugih sličnih brendova i njihovu
emisiju na druga tržišta – naglasio je Pende.

Inače, za uspomenu na ovaj poseban događaj, svi koji su sinoć
nazočili svečanosti dobili su prigodan poklon – platnenu
vrećicu i majicu s novim logom Ivanca, knjigu Planinarski grad i
Ivanjsku čokoladu.

Druženje nakon službenog dijela nastavljeno je uz prigodni
domjenak, na kome su se našle i tradicionalne ivanečke gijere
(ring torte) i domaći lipov čaj.

Svečanost je pjesmom uljepšao Ženski vokalni sastav Kaliope, a
vodila ju je Vesna Matišić.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije