Svaki od stanara u zgradi nakon rekonstrukcije kotlovnice ima 'etažno grijanje' te sami upravljaju svojim sustavom, napominje zamjenik gradonačelnika.
Zamjenik varaždinskog gradonačelnika Zlatan Avar
medijima je poslao svoje očitovanje vezano uz temu koju smo
otvorili proteklih dana, a tiče se nezadovoljstva pojedinih
stanara zgrade u Ulici Miroslava Krleže 1A.
Kao što smo pisali, na društvenim mrežama svoje je nezadovoljstvo
izvedbom i radom novog sustava grijanja iznijelo nekoliko
stanara, a jedna umirovljenica detaljnije nam je opisala s kojim
problemima se konkretno susreće.
Na njezine prigovore već je odgovorio direktor Vartopa
Zdravko Rogina, situaciju je komentirao i gradonačelnik
Ivan Čehok, a sada se uključio i zamjenik
Zlatan Avar.
Avar uvodno navodi da se Grad očituje o ovoj temi ‘s obzirom na
neistinite napise pojedinih medija’, no ne navodi koji su to
neistine objavljene.
Uvodno je zamjenik gradonačelnika naglasio da ukupna vrijednost
investicije u rekonstrukciju kotlovnice iznosi 2,785 milijuna
kun.
– To je 27.711 kuna direktnog transfera prema svakoj stambenoj
jedinici u navedenoj zgradi – napominje Avar.
Dodaje da vrijednost internih radova u svakoj stambenoj jedinici
varira od 1.600 kuna do 5.300 kuna.
– To snose stanari jer su stanovi privatno vlasništvo. Stanari su
sami definirali opseg radova u stanovima, što je i evidentirano u
popratnoj dokumentaciji.
Kaže također da su u projektu rekonstrukcije otkrivene
nepravilnosti kod priključaka za vodu te nakon rekonstrukcije
kotlovnice više nema situacija da svi stanari plaćaju ‘tuđe’
troškove.
– Svaki od stanara u zgradi nakon rekonstrukcije kotlovnice ima
‘etažno grijanje’ te sami upravljaju svojim sustavom – još je
jedna od stvari koje ističe Avar. To znači da stanari sami
definiraju temperaturu grijanja, režim rada i vremenski raspon
rada.
U očitovanju se dodaje da je rekonstrukcija kotlovnice ulaganje u
dugotrajnu materijalnu imovinu, koja se jasno može vidjeti u
navedenoj zgradi i na raspolaganju je svim stanarima.
– Jasno je da se rekonstrukcijom kotlovnice podigla i tržišna
vrijednost stanovima u navedenoj zgradi – zaključuje uvodno Avar
u nabrajanju onoga što vrijedi za sve stanare.
Nakon toga se osvrće i na ono što je jedna od stanarki iznijela
na društvenim mrežama.
– Što se tiče iznošenja neistina od strane gospođe Vlašić putem
društvenih mreža, iz službenih očitanja kalorimetra jasno se vidi
da gospođa u 2017. i 2018. godini praktički nije koristila
grijanje. Početkom ogrjevne sezone 2019. godine gospođa koristi
grijanje i toplu vodu te prema službenim podacima troši u
prosjeku 30 kWh dnevno. Isto tako je jasno istaknuto na računu za
11. mjesec da je na njemu iskazan i obračun pripreme tople vode i
grijanja od trenutka priključenja na novi sustav nakon izvršenja
rekonstrukcije kotlovnice, što je za gospođu 30. rujna 2019.
godine. Jednostavno rečeno, radi se o potrošnji za 10. i 11.
mjesec – kaže Avar.
Najavljuje da u sljedećih godinu dana slijedi praćenje potrošnje
i ponašanja svakog od korisnika sustava u cilju postizanja
maksimalne efikasnosti.
– Grad Varaždin će sa TD Vartop d.o.o. sazvati konferenciju za
tisak prilikom izdavanja računa za prosinac 2019. godine i
predstaviti usporedbu računa za isti period 2018. godine, kako bi
usporedili mjerodavne podatke, a nećemo se povoditi izjavama
politikanata koji su prelijeni da bi se ozbiljno bavili bilo
kojom materijom, u ovom slučaju toplinarstvom. Grad Varaždin i TD
Vartop d.o.o. su u stalnom kontaktu sa predstavnicima stanara i
upraviteljem zgrade kako bi se u najkraćem mogućem roku riješile
nedoumice ili eventualni problemi. Ovim putem im zahvaljujemo na
suradnji i povratnim informacijama – zaključuje se u očitovanju
zamjenika gradonačelnika Zlatana Avara.