KORISNA INFORMACIJA

GRAD IVANEC Rok za prijavu šteta od mraza produljen do 23. travnja

Obrazac prijave štete (EN-P) dostavlja se na e-mail ili predajom u poštanski sandučić na ulazu u Gradsku vijećnicu Grada Ivanca.

S obzirom na izvanredne okolnosti uzrokovane pandemijom
coronavirusa, produljuje se rok do kojeg vlasnici, odnosno
korisnici zemljišta mogu Gradu Ivancu prijaviti
štete od mraza nastale u razdoblju od 2. do 8. travnja ove
godine.

Slijedom Odluke župana o proglašenju elementarne nepogode od
mraza za područje Varaždinske županije, svi oni
vlasnici/korisnici zemljišta, kojima je mraz na trajnim nasadima,
vinogradima te na ostalim poljoprivrednim kulturama nanio štetu
od 30 i više posto, pozvani su da štetu na propisanom obrascu
Gradu Ivancu prijave zaključno do 23. travnja 2020. godine.

Obrazac prijave štete (EN-P) dostavlja se na e-mail
grad@ivanec.hr ili predajom u poštanski sandučić na ulazu u
Gradsku vijećnicu Grada Ivanca, Trg hrvatskih ivanovaca 9b.

Uz prijavu štete potrebno je priložiti presliku osobne iskaznice,
odnosno OIB i broj tekućeg računa banke, u slučaju isplate
naknade štete od elementarne nepogode.

Ujedno, potrebno je priložiti i broj katastarske čestice na kojoj
je došlo do štete (ispis posjedovnog lista iz katastarskih
evidencija) te vrstu i količinu nasada / kultura.

– Gradsko povjerenstvo za procjenu šteta od elementarnih nepogoda
naknadno će od vlasnika/korisnika zemljišta, koji prijave štetu,
zatražiti gore navedene dokumente/ podatke, ukoliko isti ne budu
priloženi obrascu prijave štete. Vlasnici, odnosno korisnici
zemljišta koji imaju osigurane usjeve kod osiguravajućeg društva,
štetu prijavljuju osiguravajućem društvu, i to na osnovu Odluke
župana o proglašenju prirodne nepogode od mraza za područje
Varaždinske županije – stoji u priopćenju.

Nakon što vlasnici podnesu prijavu o nastanku štete, Gradsko
povjerenstvo za procjenu šteta od elementarnih nepogoda dužno je
sve prijave unijeti u Registar šteta, a konačna procjena mora
biti upisana u Registar šteta najkasnije u roku od 50 dana od
proglašenja elementarne nepogode, kako bi isto bilo dostavljeno
Državnom povjerenstvu za procjenu šteta od elementarne nepogode i
Ministarstvu poljoprivrede sa zahtjevom za ublažavanje i
otklanjanje posljedica od elementarne nepogode u redovitom
postupku.


>>> Obrazac

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije