Kampanja je zamišljena tako da će se putem njezine službene web stranice prodavati zaštitne maskice za lice namijenjene djeci...
Monika Bombelles Melnjak, mag. psych.,
voditeljica je kampanje #recimikakosi – Roditelji za djecu koja
je humanitarnog karaktera.
Naime, uslijed pandemije koronavirusa odlučila je svoje
višegodišnje iskustvo savjetodavne psihologinje usmjeriti na
osmišljavanje kampanje humanitarnog karaktera pod nazivom
#recimikakosi – Roditelji za djecu.
– Cilj kampanje jest osvještavanje važnosti mentalnog zdravlja
djece i prevencija psihičkih tegoba kroz učenje o važnosti
razgovora o emocijama. U novonastaloj situaciji s koronavirusom
ta je tema danas važnija nego ikad i kao voditeljica kampanje
držim da je potrebno upravo u ovom trenutku na nju skrenuti
pozornost.
Kampanja je zamišljena tako da će se putem njezine službene web
stranice prodavati zaštitne maskice za lice namijenjene djeci, na
kojima su oslikane scene povezane sa šest osnovnih emocija –
strah, tuga, sreća, iznenađenje, ljutnja i gađenje.
Pedeset posto prihoda od ukupne prodaje maskica tijekom
kampanje biti će uplaćeno za Udruzi za djecu i mlade bez
odgovarajuće roditeljske skrbi ‘Nova budućnost’.
Ostala prikupljena sredstva pokrivaju troškove izrade zaštitnih
maskica za lice posebno osmišljenih i dizajniranih za djecu te
osnovni trošak ljudskih resursa – pojasnila
je Monika Bombelles Melnjak.
Projekt vodi putem svoje privatne psihološke prakse te za
sad izdvajam osobne financije kako bi se projekt realizirao.
– To radim zato što duboko i istinski vjerujem u važnost
adekvatnog odgoja koji se može ostvariti samo pravilnom
edukacijom, a kao psihologinja imam prilike iz prve ruke vidjeti
koji postupci na koje načine utječu na djetetov psihološki razvoj
i stabilnost.
Ističe da svaka podrška dobro dođe.
– U projekt se možete uključiti na više načina: javnom objavom
podrške kampanji i pozivanjem građana na sudjelovanje, izravnom
uplatom donacije za realizaciju kampanje na IBAN HR60 2340
0091 1110 9855 0 otvoren u PBZ banci, kupnjom većeg broja maskica
koje možete iskoristiti kao poklon za vaše klijente ili
zaposlenike, kupnjom maskica za osnovne škole Varaždinske
županije – rekla je.
Više možete pročitati i na službenoj web stranici www.recimikakosi.com.
Ako kampanja prikupi dovoljno financijskih sredstava, projekt
#recimikakosi – Roditelji za djecu ići će u drugu fazu u kojoj će
se angažirati psiholozi za osmišljavanje online radionica za
djecu i roditelje na temu emocionalnog razvoja.