Svoje doprinose javnom savjetovanju moguće je dostaviti do 1. rujna.
U razdoblju od 17. kolovoza do 1. rujna 2021.
godine provodi se savjetovanje sa zainteresiranom javnošću
povodom donošenja Odluke o stipendiranju učenika i studenata koji
se školuju na srednjim školama i visokim učilištima. Cilj
provođenja savjetovanja sa zainteresiranom javnošću jest
upoznavanje javnosti s Nacrtom Odluke o stipendiranju učenika i
studenata koji se školuju na srednjim školama i visokim
učilištima te prikupljanje mišljenja, primjedbi i prijedloga, kao
i eventualno prihvaćanje zakonitih i stručno utemeljenih
mišljenja, primjedbi i prijedloga.
Odluka o stipendiranju učenika i studenata koji se školuju na
srednjim školama i visokim učilištima donesena je 2015. godine. U
međuvremenu je bilo dosta promjena koje su ugrađene u izmjene i
dopune Odluke iz 2018. i 2020. godine dvije te se sada pojavila
potreba za trećom izmjenom i dopunom navedene Odluke, a vezano uz
školovanje na deficitarnim studijskim obrazovnim programima od
bitnog značaja za gospodarski razvoj Grada Varaždina. Stoga je
odlučeno da se zbog lakšeg snalaženja zainteresiranih subjekata,
bolje preglednosti te bržeg i efikasnijeg načina rada, pristupi
izradi nove Odluke u kojoj su obuhvaćene sve dosadašnje izmjene i
dopune i u koju su ugrađene nove izmjene i dopune.
Materijali i obrasci relevantni za savjetovanje kao i sam
Nacrt Odluke nalaze se na
web stranici Grada Varaždina pod rednim brojem
11.
Svoje doprinose javnom savjetovanju moguće je dostaviti
isključivo putem priloženog obrasca zaključno do 1. rujna
2021. godine na adresu Grad Varaždin, Upravni odjel za kulturu i
obrazovanje Grada Varaždina, Preradovićeva 10, Varaždin, s
naznakom ‘Mišljenja, primjedbe i prijedlozi na Odluku o
stipendiranju učenika i studenata koji se školuju na srednjim
školama i visokim učilištima’ ili na e-mail
adresu: drazenka.devic@varazdin.hr, također putem obrasca.