Na projektnom sastanku sudjeluju predstavnici partnerskih visokih učilišta iz nekoliko europskih zemalja.
U sklopu međunarodnog Erasmus+ projekta pod nazivom Innovating
Learning Design in Higher Education (Inoviranje dizajna učenja u
visokom obrazovanju) – iLed i vodstvom prof. dr. sc. Blaženke
Divjak, Fakultet organizacije i informatike (FOI) Sveučilišta u
Zagrebu u četvrtak, 8. prosinca, i petak, 9. prosinca 2022.
godine, ugošćuje projektne partnere na prvom radnom projektnom
sastanku. Prvi dan (četvrtak) održan je kick-off sastanak
projekta, dok će drugi dan (petak) partneri sudjelovati na prvom
koordinacijskom sastanku.
Na projektnom sastanku sudjeluju predstavnici partnerskih visokih
učilišta iz nekoliko europskih zemalja: Medicinskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu, Sveučilišta J. W. Goethea iz Frankfurta
(Njemačka), Sveučilišta Oulu (Finska) te Otvorenog sveučilišta
(Ujedinjeno Kraljevstvo).
Projekt, koji je započeo s provedbom u listopadu 2022., provodi
se uz financiranje Europske unije, u sklopu Erasmus+ Suradničkih
partnerstava u visokom obrazovanju. Ukupan proračun projekta veći
je od 3 milijuna kuna (400.000 eura), a predviđeno je trajanje
tri godine. Riječ je o najbolje ocijenjenom i jedinom
dodijeljenom projektu u toj kategoriji i tom iznosu u Hrvatskoj.
U sklopu projekta nastavit će se razvoj inovativnog koncepta i
široko prihvaćenog alata za dizajn učenja Balanced Learning
Design Planning (https://learning-design.eu/),
započet u sklopu ranijih projekata FOI-ja, a ponajprije Erasmus+
projekta Relevant assessment and pedagogies for inclusive digital
education (RAPIDE: https://rapide-project.eu/).
Alat je utemeljen na suvremenim istraživanjima, teorijama i
praksama, polazi od ishoda učenja i načela usmjerenosti na
studenta te primjene analitika učenja, a budući da je javno
dostupan, već u pilot fazi koristi se u izradi više od 300
kolegija i tečajeva u više u 25 zemalja svijeta.
Uz poticanje daljnje primjene inovacija (koncepata te
pripadajućih algoritama i alata) u dizajnu učenja na međunarodnoj
razini, projektom će se potaknuti zajednička primjena dizajna
učenja u virtualnim okruženjima, fleksibilnost u učenju, kao i
unapređenje kompetencija nastavnika u visokom obrazovanju za
primjenu digitalnih pedagogija (kroz Massive Open Online
Courses).
Uz ključne naglaske na dizajnu učenja i analitikama učenja,
projektom će se poduprijeti i razvoj i primjena
mikrokvalifikacija i digitalnih certifikata, kao važnih
inicijativa u području obrazovanja na razini Europske unije.
Više o projektu iLed dostupno je ovdje.