Više od 29000 eura...
Središnji državni ured za demografiju i mlade, sukladno pozivu
putem Programa potpore općinama Republike Hrvatske za
održavanje i razvoj predškolske djelatnosti za 2023.godinu,
donio je odluku kojom se Općini Petrijanec dodjeluju
maksimalna financijska sredstva u iznosu od 29.040,00
€ za najviše 40 djece za razdoblje od 11 mjeseci u
pedagoškoj godini od 1.rujna 2022. do 31. kolovoza 2023.
Svrha ove mjere je osiguranje financijske potpore iz državnog
proračuna za održavanje i razvoj predškolske djelatnosti u
općinama s potpomognutih područja i općinama koji ulažu značajna
financijska sredstava u predškolsku djelatnost budući da iste
imaju veće financijske izdatke u dijelu tekućih troškova
održavanja na području općine Petrijanec. Na taj bi se način
potaknulo mlade obitelji na ostanak u zajednici, promicalo bi se
odgoj i obrazovanje, društvena jednakost te bi se djelovalo na
društveni i gospodarski razvitak ruralnog područja koje pripada
općini Petrijanec.
-“Dobivenim financijskim sredstvima rasteretit će se općinski
proračun, kao i budžeti u obiteljima s djecom. Sredstvima
financijske potpore financirat će se boravak djece u vrtićima
onih roditelja koji imaju slabije imovinsko stanje te će se na
taj način održati broj djece u vrtiću na razini ukupnog
kapaciteta vrtića. Mjesečno smanjenje cijene vrtića za roditelje
koji su u nepovoljnijoj situaciji, obzirom da će se taj dio
ekonomske cijene pokrivati sredstvima dobivenim financijskom
potporom, olakšat će se uvjeti života za obitelji s djecom na
području Općine te potaknuti njihov ostanak u zajednici te
povećati kvaliteta života na području Općine Petrijanec
– naveo je načelnik Općine Petrijanec Željko Posavec.
Mjerljivi rezultati koji se očekuju kao rezultat provedbe
projekta su izuzeće plaćanja udjela roditelja u cijeni dječjeg
vrtića/predškolskog programa za mjesec svibanj ili lipanj 2023.
godine. Nadalje, mjerom će se potaknuti ostale roditelje da upišu
svoju djecu u dječji vrtić, a ne samo predškolski program.
Rezultati objavljeni na linku
OVDJE.