Event Management Contest je studentsko natjecanje u osmišljavanju promotivnih aktivnosti za premium brend viskija ‘The Famous Grouse’ u organizaciji Coca-Cole i studentske organizacije eStudent. Na natjecanju su mogli sudjelovati redovni ili izvanredni studenti i studentice koji studiraju na području Republike Hrvatske. Ines Belac, Tea Jurašić, Anja Slobodnjak i Anto Tomaš članovi su uspješnog tima s FOI-ja koji je na natjecanju osvojio treće mjesto.
Cilj natjecanja
Samo natjecanje studentima omogućava da testiraju svoju kreativnost i organizacijske vještine na stvarnim primjerima iz prakse. Tako se oni mogu naći u ulozi brend menadžera te osmišljavati razna tematska i edukativna događanja te promociju kroz društvene mreže s ciljem podizanja svijesti o brendu proizvoda.
Tijek natjecanja i uspješno rješenje FOI tima
Tea i Anja su studentice treće godine preddiplomskog studija Poslovni sustavi, Ines je treća godina na preddiplomskom studiju Informacijski sustavi, dok je Anto student prve godine diplomskog studija Baze podataka i baze znanja.
Nakon što su vidjeli oglas na CPSRK portalu, bez razmišljanja su se odlučili prijaviti. Prije svega im je bilo važno steći iskustvo, probati nešto novo i drugačije, a dodatno ih je motivirao i certitifkat za sudjelovanje te primamljiva novčana nagrada. Ističu kako svakome od njih leži određeno područje potrebno za natjecanje, stoga im je spajanje međusobnih znanja i vještina unutar tima dalo snagu i motivaciju.
Nakon predaje rješenja zadatka, deset najboljih timova ušlo je u finale natjecanja. Finalna prezentacija i njeno predstavljanje morala je biti na engleskom jeziku, a nakon što su uspješno predstavili svoje rješenje, FOI tim je odgovarao na pitanja. Ovaj vrlo uspješan tim naglašava kako su im upravo konzultacije pomogle da razrade svoju ideju i do najsitnijeg detalja te spremno predstave svoje rješenje u finalu.
O konkurenciji i nagradi
– Budući da su svi timovi kroz natjecanje prolazili individualno, nismo previše uspostavili komunikaciju s njima i ne znamo s kojih fakulteta dolaze, ali od prvog trenutka konkurencija je bila vrlo velika i nismo niti pomislili da su lošiji od nas, a svaka se ideja s razlogom našla u top deset – pričaju FOI-jevci.
Osvojenim trećim mjestom su kao nagradu dobili presonaliziranu bocu ‘The Famous Grouse’ viskija i certifikat koji potvrđuje osvojeno mjesto, a osim toga, svi sudionici su ostvarili i mogućnost dobivanja prakse u Coca-Cola kompaniji.
– Najveću korist vidimo u samom iskustvu kojeg smo stekli u završnom izlaganju i dokazali smo sami sebi da možemo postići mnogo ukoliko se potrudimo. Dobili smo odlične komentare za prezentaciju i iznesene ideje, a najljepši feedback dobili smo upravo od direktorice prodaje Coca-Cola Adria – ističu.
Što se tiče sudjelovanja na ovom i sličnim natjecanjima, FOI-jevci takve aktivnosti smatraju vrlo korisnima.
– Ovaj uspjeh će puno značiti u našim životopisima i bit će jedna od važnijih stvari koje smo postigli, ali tu ne želimo stati – rekli su.
– Želimo svima poručiti da iskoriste prilike za bilo kakav oblik natjecanja jer kakav god on bio donijet će iskustvo, poznanstva koja možda ne odmah, ali kasnije, mogu jako puno značiti i pomoći u daljnjem obrazovan