Interes mladih za Varteks može se potaknuti uz pomoć influenserske zajednice, smatra Antonio Popić.
Zagrebačka burza izvijestila je da je Antonio
Popić 8. svibnja stekao 10,67% dionica
Varteksa odnosno toliko glasačkih prava.
Dionice je Popić stekao kupnjom od Nenada
Bakića, koji se posve povlači iz Varteksa. Trenutno ima
još svega oko 3,8% dionica.
Prije oko mjesec i pol Bakić je prodao isto jedan veliki paket
dionica, tada je Marko Vučijević, vlasnik tvrtke
Global Consulting & Intelligence, stekao 24,91% dionica
Varteksa.
Ove promjene u vlasničkoj strukturi već se osjete na tržištu kroz
rast vrijednosti dionica, piše
Poslovni dnevnik.
Dodaje se da Uprava pregovara sa stranim investicijskim fondom
radi dobivanja kreditnih sredstava. Varteksu je potreban svježi
kapital za financiranje proizvodnje. Tvrtka ne može računati na
pomoć banaka zbog opće situacije i trenutne kreditne
nesposobnosti tvrtke, navodi Poslovni dnevnik pozivajući se na
Dražena Dobiša, člana Uprave Varteksa.
Na istočnom dijelu kompleksa Kaufland gradi svoj centar. No
sredstva od prodaje toga dijela zemljišta u cjelokupnom iznosu
pripala su vjerovnicima.
Za lipanj se planira skupština društva, predviđaju se i promjene
u Nadzornom odboru.
Antonio Popić mladi je poduzetnik iz Imotskog, piše Poslovni
dnevnik.
– Ima 32 godine, karijeru je započeo u Agrokoru, od 2014. do
2017. radio je kao menadžer izvoza u Zvijezdi. U sljedećoj fazi s
partnerom Mateom Šarićem, sinom vlasnika Europa Tradea, uključuje
se u distribuciju roba po hrvatskim trgovačkim lancima, koje
kupuju na stranim tržištima. Vlasnik je više ugostiteljskih
objekata uključujući i apartmane te vilu s bazenom za luksuzni
najam. Usto, investira u stanogradnju, a u Upravi je dvije
zagrebačke tvrtke Taunus tradeu i West Techu – navodi Poslovni
dnevnik.
Popić je izjavio da vjeruje da će Varteks ‘jako rasti u narednih
pet godina’. Očekuje da će se u tom razdoblju vratiti na razinu
iz najboljih dana.
Jedna od stvari koju namjerava napraviti je uključivanje
influenserske zajednice u marketinške aktivnosti Varteksa. Smatra
da se tako može promijeniti percepcija mlade populacije da je
Varteks stari brend za starije generacije.