U Lepoglavi održan sastanak predsjednika mjesnih odbora i čelnih ljudi Grada

Nakon provedenih izbora za vijeća mjesnih odbora grada Lepoglave te njihova konstituiranja, u Lepoglavi je održan sastanak novoizabranih predsjednika mjesnih odbora s gradskog područja i čelnih ljudi Grada – gradonačelnika Marijana Škvarića i njegova zamjenika Hrvoja Kovača.

Predsjednici mjesnih odbora tom su prigodom upoznati s obavezama te pozvani na suradnju s gradskim tijelima. Istaknuta je njihova značajna uloga pa time i odgovornost koju odbori i njihovi članovi imaju prema građanima i Gradu čiju sponu predstavljaju.

– Na vama leži velika odgovornost budući da ste poveznica između građana i Grada. Od vas se očekuje da zahtjeve građana kanalizirate prema Gradu poštujući pri tom postojeće procedure. Također, očekuje se i da informirate građane o gradskim aktivnostima i provedbi gradskih programa. Važno je pri tom usuglasiti želje građana s realnim mogućnostima i zakonskim okvirima – istaknuo je gradonačelnik Marijan Škvarić te na primjeru komunalne naknade pojasnio koliko je važno da do građana dođe prava informacija.

Naime, događa se da na temelju uplate komunalne naknade građani postavljaju nerealne zahtjeve kad je uređenje i izgradnja komunalne infrastrukture u pitanja, a da pri tom ne raspolažu informacijom da se po osnovi komunalnih naknada na godišnjoj razini na gradskom području prikupi oko 400.000 kuna, dok je samo za provedbu programa vezanih za održavanje komunalne infrastrukture potrebno oko 3.500.000 kuna.

– Suradnja s građanima nam je izuzetno važna. Primjerice, uskoro ćemo postavljati zelene otoke za odlaganje komunalnog otpada. Kontejnere za otpad već smo nabavili uz pomoć Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost, a zahvaljujući još jednom uspješno odrađenom gradskom projektu. Mjesta gdje će se zeleni otoci nalaziti odredit ćemo u suradnji s građanima i mjesnim odborima – rekao je gradonačelnik Škvarić.

Zamjenik gradonačelnika Hrvoje Kovač osvrnuo se važnost suradnje mjesnih odbora i njegovih članova s Gradom po pitanju socijalne skrbi. Naime, od velike će pomoći u donošenju odluka vezanih za provedbu gradske socijalne politike imati točne informacije s terena, a koje će Gradu moći dati upravo mjesni odbori.

Radi što bolje povezanosti Grad i mjesnih odbora, predsjednicima mjesnih odbora dodijeljeni su gradski mobiteli na korištenje. Uz mogućnost komuniciranja, predsjednici mjesnih odbora dobivenim će mobitelima moći i fotografirati tako da će moći evidentirati sve situacije koje je potrebno riješiti te slike poslati gradskim službama.

Uz mobitele, predsjednicima mjesnih odbora dani su i adresari s kontaktima svih gradskih službi te gradski dokumenti (Statut, Odluke o komunalnom redu, Odluke o komunalnoj naknadi…) koji će im pomoći u radu.

Ovakvi će se sastanci, prema najavi, održavati tri do četiri puta godišnje.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije