INTERVJU

Anna – prepoznatljiva i vrhunska odjeća za suvremenu ženu iz međimurskog krojačkog obrta

U sklopu proslave prvog rođendana maloprodajne jedinice Krojačkog obrta Anna u Murskom Središću, o svojoj već prepoznatljivoj i vrhunskoj odjeći za suvremenu ženu i malim tajnama uspjeha ispričala nam je vlasnica obrta Svjetlana Škvorc

Svjetlana Škvorc vodi krojački obrt obiteljske
tradicije koji je od mame Ane preuzela 1996.
godine. Krojački obrt Anna, čiji tim, uz Svjetlanu čine
Darinka Oletić i Ana Detoni,
nudi odjeću prilagođenu potrebama koje današnje okolnosti
iziskuju od svih žena. Trenutno zapošljava ukupno 15 djelatnika i
vlastite proizvode nudi na dvije lokacije – Prelog, na
adresi Glavna 29 te Mursko Središće, Frankopanska
18
.Slušajući
pažljivo potrebe suvremenih žena, inspiraciju za
svoje proizvode Annin tim pronalazi najviše u svakodnevnom
životu. Odijevanje je postalo slobodnije i ležernije, a isto tako
žena želi imati poseban i unikatan odjevni predmet, samo za sebe,
s detaljem koji je drugačiji od uobičajenog. Danas je na tržištu
prisutna visoka moda koja je skupa i neprihvatljiva za hrvatski
džep ili pak komercijalna roba koja nudi uniformiranu odjeću u
popularnim trgovačkim lancima, nekakve sredine i butik odjeće
nema više.

– U svom okruženju nailazimo na različite tipove žena, bile one
manekenske građe, niske, visoke, punašnije, s oblinama u donjem
ili gornjem dijelu tijela. Postavlja se pitanje: “Kako obući sve
te tipove žena? Žena, međimurskih žena, hrvatskih žena, žena koje
rade, žena koje su majke, imaju višak kilograma, lijepe su i
nemaju se gdje obući? To su nam glavni dijelovi inspiracije i
motiv za rad – ističe Svjetlana.Kao
i sve vrhunske modne kuće koje su im uzor, Anna se orijentira i
radi za dvije sezone, a to su sezona proljeće/ljeto i
sezona jesen/zima
. Ovisno o sezoni za koju se radi,
biraju se boje.

– Boje određujemo prema onome što nam nudi vrhunski proizvođač
boja, prema kojem se u tekstilu i pozamanteriji određuju boje za
iduću sezonu i prema onome što nas tržište traži. Za 2018. godinu
Panton je odlučio da je boja sezone, ljubičasta
naziva electric violet pa smo tako mi u Anni, uz naše standarde
crnu, tamno plavu, crvenu i zagasito zelene nijanse, u kolekciju
ukomponirali i ljubičastu boju, naravno prilagođenu našem
tržištu. Izašla je i boja za 2019, to je tamna, smaragdno zelena,
naziva Night watch. Uvijek se boja bira i gleda barem jednu
sezonu unaprijed. Mi u Anni trenutno radimo na kolekciji
proljeće/ljeto 2019. I ta zelena boja će se zasigurno naći u
kolekciji – dodala je.

Proizvode veličine od 38 do 52, a kupci su žene
od 25 do 70 godina. Svi su krojevi prilagođeni ženi, moderni su
ili klasični, pomaknuti ili asimetrični. Svaka žena u Anni može
pronaći nešto za sebe. Izrađuju tunike, haljine i majice po
kojima su već prepoznatljive, a uz navedeno možete kupiti i modne
dodatke poput marama, torbi, novčanika i remenja koje Svjetlana
bira u skladu s odjećom.
Naš je zaštitni znak, uz dobar kroj, vrhunsko pletivo i kvaliteta
izrade jer naši kupci zaslužuju samo najbolje. Pamuk, viskoza ili
neka mješavina istih s elastanom je ono što je imperativ u
odabiru pletiva koja koristimo. Odjeća je to koja se lako održava
i nosi, ne iziskuje peglanje, već je prilagođena modernom i
ubrzanom načinu života.

Surađuju s trgovinama u Dubrovniku, Splitu, Rijeci, Zagrebu,
Iloku,Vinkovcima, Sisku i mnogim drugima. Kako kaže Svjetlana,
svaka prodajna jedinica je specifična za sebe, a od proizvoda
koje nude svaki je grad odabrao nekoliko modela koji su kupcima
prepoznatljivi.

– Uz naše lokalne, cilj nam je surađivati s kupcima iz
susjedne Slovenije
. Također, želimo biti prepoznatljiv
brend i u našoj lokalnoj zajednici jer nastojimo dati do znanja
da žene u blizini imaju jedan simpatičan dućan, gdje mogu naći
nešto za sebe – za kraj je poručila Svjetlana Škvorc.

Što su kupci rekli o krojačkom obrtu
Anna:
 – Moja iskustva s proizvodima koje nudi
trgovina Anna su vrlo pozitivna, naime ja dosta kupujem u
njihovoj trgovini zato što mi roba odgovara i što se tiče samih
modela i veličina. Ja sam konfekcijski broj 46 – 48 ovisno o
modelu. Modeli koje nude odgovaraju mom stilu odijevanja i to je
ujedno i jedina trgovina u kojoj mogu pronaći ono što volim i što
se meni sviđa. Nedavno sam kupila dvije jakne i jedan tirkizno
zeleni te jedan plavi pončo, koji su mrak.‘Haljine
su lijepe i jedinstvene, hlače, majice i tunike također. Njihov
sam kupac od samog početka i to iz vrlo jednostavnog razloga, a
to je što očito znaju napraviti dobru i kvalitetnu robu, što je
nažalost danas u našem Prelogu, a i šire jako teško pronaći. Isto
tako imaju jako dobru djelatnicu koja zna privući kupce i zna što
nekome treba ponuditi. I na kraju samo želim napomenuti da, ako
nastave s takvom kvalitetom robe, ja ću sigurno biti jedan od
dugogodišnjih kupaca’ – Snježana Mikec,
poduzetnica iz Preloga.

– ‘Osobno sam dugogodišnji kupac Anninih proizvoda, sviđa mi se
raznolikost i maštovitost u dizajnu i bojama modela njihovih
proizvoda u kojima svaka žena može pronaći kreaciju u kojoj se
dobro osjeća i koju će nositi. Proizvodi su lako održivi. U dućan
Anna u Murskom Središću možete doći opušteno ako vam nešto
zatreba prije puta ili za neku prigodu i naići na pomoć i savjet
u odabiru u vrlo ljubaznom i profesionalnom pristupu
prodavačice Melite‘ – Biserka
Goričanec
, liječnica iz Murskog Središća.

Za jesensku kolekciju fotografiranja modela i uređivanje
zaslužni su: Fotograf: Martina Denac, Make up: Glamour make
up and beauty lounge, Frizura: Frizerski salon Agiart, Model:
Petra Jambrošić.

Više informacija potražite i na Facebook profilu
– Krojački obrt
Anna
.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije