Uz besplatnu aplikaciju PayDo i Mastercard prvi puta u Hrvatskoj parkirajte bez troška
U gotovo svim većim hrvatskim gradovima 22. studenoga je “Dan
besplatnog parkiranja”, prva nacionalna akcija ove vrste kojom je
građanima, korisnicima Mastercard® kartica, omogućeno praktički
cjelodnevno parkiranje bez ikakvog troška.
Putem aplikacije PayDo, postojećim i novim
korisnicima na dan akcije dostupno je besplatno preuzimanje deset
satnih parkirnih karata za maksimalno dvije registarske oznake.
Bilo da parkirate u mjestu stanovanja ili putujete na neku od
lokacija gdje je PayDo aplikacija aktivna, svakako iskoristite
ovu jednodnevnu akciju i u četvrtak 22. studenoga besplatno
parkirajte u čak 27 gradova diljem zemlje.
Prvi korak je preuzimanje besplatne aplikacije PayDo na
platformama za iOS i Android (App Store, Google Play) ili na web
stranici: www.paydo.hr. Nakon
prijave u aplikaciju i registracije Mastercard kartice, bira se
grad, unosi registarska oznaka vozila, određuje parkirna zona i
razdoblje, a kao način plaćanja potvrđuje opcija “Besplatno uz
Mastercard”. Parkiranje sa 100% popusta tako je ostvareno u svega
nekoliko klikova, na potpuno siguran i provjeren način te u
skladu sa svjetskim standardima.
Besplatno parkiranje osim u Varaždinu moguće je i u gradovima:
Bjelovar, Crikvenica, Dubrovnik, Đakovo, Hvar, Karlovac,
Koprivnica, Korčula, Novi Vinodolski, Ogulin, Orebić, Osijek,
Poreč, Požega, Pula, Rab, Rovinj, Samobor, Sisak, Slavonski Brod,
Split, Šibenik, Vodice, Vodnjan, Vukovar i Zadar.
Nacionalna pokrivenost aplikacije diljem zemlje popularno
nazivane Pajdo, jamči gotovo svakodnevne uštede i nakon isteka
akcijskog “Dana besplatnog parkiranja”.
Iako je SMS još uvijek najrasprostranjeniji oblik mobilnog
plaćanja, plaćanje aplikacijama ima brojne prednosti. Primjerice,
PayDo ne koristi SMS protokol pa za razliku od SMS-a građani ne
snose troškove naknada za platne transakcije.
“Iz navedenih razloga, osim potpuno besplatnog parkiranja
dana 22.11., nastavljamo i s godišnjom promotivnom pogodnosti za
sve korisnike Mastercard kartica: 10% od iznosa plaćenog za satne
karte vraća se korisniku na promotivni račun, a što može
koristiti prilikom budućeg plaćanja parkiranja”, objasnio je
Mario Hegedüs, izvršni direktor Infoarta – IT tvrtke koja stoji
iza PayDo aplikacije.
Akcije su kreirane s ciljem popularizacije praktičnosti mobilnog
plaćanja, u ovom slučaju kupovine parkirališnih karata. Prema
istraživanjima, aplikacije za plaćanje koristi gotovo 60%
potrošača u zemljama gdje su takve usluge dostupne. Čak 95%
Hrvata koristi kartice, a 62% ih želi plaćati mobitelom. Upravo
brzina, jednostavnost i ostvarene uštede čine PayDo aplikaciju
itekako korisnom i poželjnom. Zbog toga svakim danom raste broj
novih PayDo korisnika, što i ne čudi s obzirom na podatak da se
potrošači regije ne odvajaju od svojih pametnih telefona te ih u
prosjeku koriste 4,3 sata na dan.
“Veseli nas što možemo podržati projekte poput PayDo
aplikacije jer korisnicima omogućuju da isti zaslon koji ne
ispuštaju iz ruku mogu koristiti i za plaćanje. Prema nekim
procjenama korisnici pametnih telefona i tableta će do 2019.
napraviti gotovo 200 milijardi mobilnih transakcija godišnje. Ovo
potvrđuje da želja potrošača za jednostavnim, sigurnim i
digitalnim rješenjima u platnoj industriji raste, a pametni
telefoni nameću se kao logično sredstvo plaćanja”, istaknula
je Sanja Žigić, direktorica Mastercarda u Hrvatskoj.
Stoga iskoristite “Dan besplatnog parkiranja” i već
sada putem mobitela ili weba preuzmite PayDo parking
aplikaciju. Vaš parking pomoćnik Pajdo pobrinut će se da
parkirate brže, jednostavnije, povoljnije, ali i potpuno
besplatno 22.11.2018. godine.
Za više informacija posjetite: www.paydo.hr ili Facebook stranicu
PayDo
Istraživanje MasterIndex o navikama korištenja
financijskih usluga u RH te stavu prema platnim karticama iz
svibnja 2018. online je provela kompanija Mastercard u
suradnji s GfK – Centrom za istraživanje tržišta, na uzorku od
1.027 korisnika bankarskih usluga dobi od 18 do 55 godina.
Studija Mastercard Impact of Innovation pružila je
uvid u percepciju digitalizacije i njenim učincima na društvo
te osobne preferencije u uporabi digitalne tehnologije za
plaćanje i autentifikaciju. Pokazuje i koliki otpor ispitanici
iskazuju prema prihvaćanju i korištenju digitalnih tehnologija,
odnosno koliko zagovaraju korištenje. Istraživanje je za
Mastercard proveo IPSOS Research u četiri regije tijekom ljeta
2016. među korisnicima interneta koji posjeduju bankovni račun
dobne skupine od 20 do 50 godina.