Magma kao lider u distribuciji HoReCa kanalu na području sjeverozapadne Hrvatske pažnju posvećuje edukaciji svojih zaposlenika, ali i kupaca
U suradnji sa svojim dobavljačem Pernod Ricard, Magma je
organizirala edukaciju
za zaposlene u prodaji i marketingu.
Naglasak je bio na viskiju, votki i ginu i tom prilikom Magmini
zaposlenici upoznali su se s tehnologijom proizvodnje ovih
pića i posebnostima asortimana koji nudi Pernod Ricard, kao i
načinom kako proširiti ponudu spomenutih brendova u
ugostiteljskim objektima koje Magma snabdijeva.
Od
viskija smo degustirali Chivas Regal, Ballantine’s i Jameson, od
votki Absolut, a od ginova Beefeater. Pernod Ricard je među
vodećim poduzećima u svijetu na području industrije vina i
žestokih pića.
Pernod
Ricard zalaže se za kontinuirani razvoj politike odgovorne
konzumacije kao i
promoviranje umjerene potrošnje svojih proizvoda. Korporativna
odgovornost očituje
se u ekonomskom razvoju uz poštovanje načela zaštite životne
sredine, kroz uštedu
vode i energije, smanjenje otpada i promoviranje reciklaže.
Magma kao lider u distribuciji HoReCa kanalu na području
sjeverozapadne
Hrvatske posebnu pažnju posvećuje i edukaciji svojih zaposlenika,
ali i kupaca te i
na taj način osigurava kontinuiranu podršku u kanalu
ugostiteljstva.