Zaštita zaposlenika i kupaca na prvom mjestu

Kaufland provodi niz mjera u svojim trgovinama

Uslijed teške situacije s koronavirusom diljem Hrvatske, trgovački lanac Kaufland donio je nove mjere s ciljem zaštite svojih zaposlenika i kupaca

Od petka 27. ožujka na svim otvorenim blagajnama Kaufland
poslovnica postavljena je zaštitna pregrada od pleksiglasa, čime
želimo dodatno zaštiti naše djelatnike kako bi rad trgovina mogao
neometano teći.

Na ulazu u sve poslovnice te u svim drugim poslovnim područjima
poduzeća postavljeni su dozatori sa sredstvom za dezinfekciju
ruku kao i detaljne upute za pravilno pranje ruku. Svi su
zaposlenici dobili higijenske upute te upute o zabranama
putovanja te ih se redovito o svemu izvještava.

Nadalje, maksimalno je pojačana i higijena u poslovnicama što
uključuje pojačano pranje i dezinfekciju površina koje se češće
dodiruju kao što su to košare za kupce, POS-uređaji i slično, a
za još sigurniju kupnju, a svi pekarski proizvodi pakiraju se u
pojedinačna pakiranja.  Osim toga, ograničen je i broj osoba
koje mogu istovremeno ući u poslovnicu te se na sve apelira da
obavezno koriste dezinfekcijska sredstva te drže razmak od
najmanje 2 metra.

U trgovinama su na vidljiva mjesta također postavljeni i plakati
s opisom poduzetih mjera te kupci i zaposlenici u svakom trenutku
mogu vidjeti sigurnosne upute i preporuke, a više se mogu i
informirati preko službenih komunikacijskih kanala poput web
stranice (https://www.kaufland.hr/budimo-odgovorni.html).

Od samog početka pandemije koronavirusa, Kaufland na lokalnoj i
globalnoj razini pomno prati situaciju i upute nadležnih tijela
te je s ciljem zaštite zaposlenika i kupaca donio brojne mjere
kako bi se umanjio rizik od zaraze u trgovinama.

– Naše smo poslovanje organizirali tako da svi dijelovi poduzeća
normalno funkcioniraju. Trenutačno radno vrijeme naših trgovina,
prema uputama nadležnih institucija, je od 8 do 17 sati i u tome
periodu želimo našim kupcima omogućiti sigurnu kupnju, a
zaposlenicima maksimalnu zaštitu. Iznimno smo ponosni na sve naše
zaposlenike u trgovinama i logističko-distributivnom centru koji
unazad nekoliko tjedana ulažu veliki trud kako bi njihovi
sugrađani mogli pronaći sve ono što im je u ovim izvanrednim
okolnostima potrebno – rekla je Marija Franić,
voditeljica Korporativnih komunikacija.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije