Trgovački centar Lumini i ove se godine priključuje globalnoj kampanji koja u fokus stavlja muško zdravlje, a možete sudjelovati i u Facebook nagradnom natječaju.
Kada govorimo o zdravlju, na žalost, još uvijek puno muškaraca ne
priča otvoreno o svojim zdravstvenim problemima i stavlja ih
‘ispod tepiha’.
Tako je i nastala Movember, dobrotvorna
organizacija posvećena podizanju svijesti o zdravstvenim
problemima muškaraca.
Ime dolazi iz engleskog jezika i kombinacija je riječi moustache
(brk) i November (studeni) te se ovaj mjesec u cijelom svijetu
puštanjem brkova povećava svijest o raku prostate, ali i općenito
o muškom zdravlju.
Movember je prerastao u globalnu kampanju koja u fokus stavlja
muško zdravlje, a Trgovački centar Lumini joj se
priključio i ove godine. Ovaj studeni zato donosi popuste i
posebne pogodnosti namijenjene upravo muškarcima. Uključili su se
Ghetaldus, Mobilmedia, Buzz, Sport Vision, dm, Tom Tailor,
Galileo, Bershka, Skechers i Twister, a cijeli popis popusta i
pogodnosti pogledajte ispod:
Možete sudjelovati u i Facebook nagradnom natječaju ‘Pokažite nam
svoje brkove i osvojite shopping’ na stranici Lumini –
shopping centar nove generacije koji traje od 9. do 22.
studenog.
Jedan od 10 poklon bonova može biti vaš! Svaki dobitnik moći će
iskoristiti jednokratno 150 kuna u trgovinama: Top Shop,
adidas, Farmacia, C&A, Mobilmedia, Posteljina.hr, Tom Tailor,
Galileo, Skechers, dm ili igraonici Twister PLUS 150 kuna kod
naših ugostitelja Zlatne Gorice, Medonja Grill, Medonja Pub, Rock
Art!
Lumini žiri bira najkreativnije objave 25. studenog do 17 sati, a
dobitnici će biti obaviješteni komentarom ispod objave.
I zapamtite: nemojte brijati, pustite brk!
*pravila nagradnog natječaja pročitajte OVDJE
Vidimo se u centru Lumini!
Aktualne informacije i sve promjene vezane uz radno vrijeme
trgovina možete pratiti na službenoj web stranici www.lumini.hr i društvenim mrežama
centra Lumini.