U današnjem članku ćemo vam otkriti neke od najboljih poslovnih poklona za promociju koji se mogu pokloniti milenijalcima.
Prije nego što odlučite što biste svojim kupcima ili
zaposlenicima htjeli pokloniti morate obaviti opsežno
istraživanje.
Gospodarstvenici uvijek traže nove načine kako bi stekli ime za
svoje poslovanje u konkurentskom poslovnom okruženju. Korištenje
poslovnih poklona izvrstan
je način da se kupci upoznaju s proizvodima ili uslugama tvrtke.
S vremenom smo vidjeli velik porast korištenja poklona za
promociju za promicanje svijesti o marki.
Ovi brendirani pokloni učinkovit su pristup marketinga robe i
usluga tvrtke. Bez obzira koju vrstu posla vodite, oni su
najbolji način promocije vaše tvrtke. Promotivni proizvodi
osiguravaju vašoj tvrtki dobru prepoznatljivost i pomoći će vam
da desetostruko povećate svoju poslovnu prodaju.
Ipak, trebali biste odabrati promo materijal na temelju profila
vaših kupaca ili zaposlenika. Prije nego što odlučite što biste
svojim kupcima ili zaposlenicima htjeli pokloniti morate obaviti
opsežno istraživanje. Znajući o željama i potrebama ciljanih
ljudi, lako možete odabrati najbolji poklon za promociju za njih.
U današnjem članku ćemo vam otkriti neke od najboljih poslovnih
poklona za promociju koji se mogu pokloniti milenijalcima. Dakle,
nastavite čitati do kraja kako biste ih detaljnije upoznali!
Tko su milenijalci?
Milenijalci su zapravo generacija Y. Ponekad se nazivaju i Gen Y
jer ih njihova dob definira. Ova generacija rođena je od 1981. do
1999. godine. Oni su najaktivnija grupa na društvenim mrežama i
grupa o kojoj se najviše govori jer su glavna ciljana publika na
različitim tržištima. Ljudi koji pripadaju Gen Y meka su srca,
kreativni, fleksibilni i kupci.
Njihovi vršnjaci ih iznimno inspiriraju, a platforme društvenih
mreža omogućuju im da dođu do svojih potrebnih stvari prema
preporukama i recenzijama drugih ljudi.
Razmotrite ovih 5 najboljih poklona za promociju za milenijalce:
Uvijek se preporučuje da date promotivne artikle koji će se
koristiti svaki dan. Pomaže vam promovirati svoju tvrtku jer kad
god ih primatelji koriste, podsjetit će se na vas.
Stoga, ako su za vašu marketinšku strategiju vaša ciljana publika
milenijalci i tražite neke najbolje poklone za promociju za njih,
ostanite s nama još nekoliko minuta. U nastavku ćemo vam reći
neke od najboljih poklona za promociju za milenijalce!
1. Jakne
Jakne su jedan od najboljih promotivnih proizvoda dostupnih
tvrtkama za korištenje u svojim marketinškim kampanjama iz
nekoliko razloga. Nose se uglavnom tijekom hladnih zimskih sezona
i dobre su jer će primatelje ugrijati i omogućiti im lako
kretanje.
Ljudi koji većinu svog vremena svakodnevno rade vani trebat će
ove jakne. Koriste ih i muškarci i žene jer moraju izlaziti i
obavljati razne poslove na otvorenom. Svojim kupcima možete dati
jakne od flisa, a na raspolaganju i mnogo drugih opcija.
Kako biste ovim jaknama dali osobni pečat, na njih možete
ispisati naziv svoje tvrtke, logo i poruku. Ove jakne izgledat će
prekrasno, a možete ih koristiti kao poklone za promociju za
svoje zaposlene i kupce neposredno prije nego što zima počne.
2. Sunčane naočale
Sunčane naočale su jedan od najomiljenijih promotivnih artikala
milenijalaca. Ovaj promotivni proizvod vas nikada neće
iznevjeriti jer svi vole sunčane naočale. Uobičajena svrha
korištenja sunčanih naočala je zaštita od vremenskih neprilika,
prašine i UV svjetla. No, ljudi ih također koriste kao modni
izraz koji njihovoj osobnosti može dodati moderan štih.
Promotivne sunčane naočale općenito su brendirane sunčane naočale
koje posjeduju prilagođeni logotip, naziv tvrtke ili poruku po
mjeri za isporuku ciljanim ljudima. Dok koristite sunčane naočale
kao poklon za promociju, možete koristiti mostove, okvire i ručke
kako biste prikazali identitet svoje marke.
Dostupne su različite opcije za sunčane naočale kao što su boja,
vrsta, veličina i materijal. Zbog toga možete lako odabrati one
najbolje prema vašim ciljanim milenijalcima. Kad god koriste vaše
darovane sunčane naočale, će se prisjetiti vaše tvrtke.
3. Boce za vodu
Možda se pitate kako su boce
za vodu postale promotivni proizvod. Tko god je imao ovu
ideju; sigurno je izvrsna. Ali ako razmišljate o tome kako boce
za vodu mogu promovirati vaš posao, očito je to jednostavno.
Veliki broj ljudi radije nosi boce s vodom kada odlaze na posao
ili putuju.
Boce za vodu su dostupne u različitim materijalima poput metala,
stakla i plastike. Prikladne su za korištenje, prijenosne, a i
jeftine. Štoviše, ove su boce ekološki prihvatljive i mogu se
koristiti uvijek iznova.
Koristeći ih kao poklon za promociju, možete ih prilagoditi po
mjeri logotipom svoje tvrtke i pružiti primateljima dojam, da su
povezani s vašim brendom.
4. Torbe
Ovo su najbolji promotivni artikli za stvaranje svijesti o vašem
brendu na udaljenim mjestima. Torbe s utisnutim imenom vaše
tvrtke, logotipom i porukom marke funkcionirat će kao putujuća
reklama za vašu tvrtku.
Ovo su savršeni pokloni za milenijalce. Promotivne torbe možete
koristiti čak i kada nemate fiksnu ciljanu publiku. Razlog je taj
što će podaci o marki utisnuti na ove torbe biti otkriveni
velikom broju kupaca bez obzira na dob, regiju ili klasu.
Promotivne torbe su vrlo izdržljive i dostupne su u različitim
dizajnima, bojama i veličinama. Za svoju poslovnu promociju
možete koristiti svečane torbe, putne torbe, tote torbe, pa čak i
sportske torbe. One vam daju dovoljno prostora da obilježite
naziv svoje marke kako biste svojim ciljanim ljudima pružili
osobni pečat.
5. Slušalice
Slušalice su također poznate kao popularan promotivni proizvod za
milenijalce koji vole putovati. Slušalice su jedina stvar koju
svako putovanje zahtijeva. Putovanje i slušalice idu ruku pod
ruku. Ponekad vam putovanje postane previše dosadno, posebno ako
putujete sami. Stoga vam je potrebno nešto čime ćete biti
zauzeti, a nema ništa bolje od uređaja za reprodukciju glazbe i
slušalica.
Dok koristite promotivne slušalice, na njih možete ispisati logo
ili ime svoje tvrtke jer je glazba povezana s emocijama ljudi
kako bi kod korisnika ostavila dobar dojam poput pozitivnosti i
nostalgije. Što primatelji više koriste slušalice, to je
sentimentalnija vrijednost vaših promotivnih slušalica.
Osim toga, promotivne slušalice su jednostavne za korištenje,
prijenosne i izvrstan promotivni proizvod, kada ljudi putuju i
nevjerojatan artikl za izloženost vaše marke.
Završne misli:
Dakle, ako ste spremni promovirati svoje poslovanje među
milenijalcima kroz poklone za promociju, možete uzeti u obzir
gore spomenute poklone za promociju. Ovo su najfunkcionalniji i
najkorisniji promotivni proizvodi koje možete koristiti kao
poslovni poklon. Stoga nemojte gubiti vrijeme na previše
razmišljanja i idite po svoje poklone za promociju kako biste
osigurali svoj poslovni rast.