Promo

Efekti zaraze

SVIJET MEDIJA Kako se oglašavati u vrijeme korone?

SVIJET MEDIJA Kako se oglašavati u vrijeme korone?
RTL

Kao i inače, a sad još i više, moramo paziti da ne prijeđemo granicu dobrog ukusa. Oportunizam, sarkazam i agresivnost očite su 'crvene zastave' krizne komunikacije.

Iako se svijet usporio, on ipak nije stao. Kupci su i dalje tu te imaju svoje potrebe i želje. Nema dileme, koronavirus unio je nemir u svjetsko gospodarstvo i, što je još važnije, barem nakratko promijenio živote svakoga od nas. Efekti zaraze proširili su se na svijet medija i oglašavanja - i to gotovo usporedivom brzinom s onom širenja virusa.

Stoga se postavlja pitanje: Kako se oglašavati u vrijeme korone?

Kao i inače, a sad još i više, moramo paziti da ne prijeđemo granicu dobrog ukusa. Oportunizam, sarkazam i agresivnost očite su 'crvene zastave' krizne komunikacije.

Stoga RTL donosi listu nekih svjetskih trendova i primjera koji mogu poslužiti kao inspiracija za oglašavanje na odgovoran i smislen način.

Budite svjesni što predstavljate

e8d474186ee9b7379445c2314eca714a.jpg?v=2

Nije potrebno kopirati druge već razumjeti ulogu koju vaše poslovanje ima u društvu. Koliko se ta uloga promijenila? Kako vaš brend može biti od pomoći u vrijeme krize? Budite primjer i, naravno, budite odgovorni prema vlastitoj kompaniji. Tako je Google besplatno otvorio pristup naprednim Hangout videokonferencijama za sva poduzeća i škole. No to je tek jedna od 21 akcije koju je Google napravio kao odgovor na COVID-19.

Budite aktualni

Danas, kao nikad prije, stvari se mijenjaju munjevitom brzinom. Pratite vijesti i prilagođavajte komunikaciju. Kontekst je postao ključ ispravnog komuniciranja, a ono što se još jučer činilo nevažnim - danas je ključno! Prilagođavanje kampanje i brza reakcija brendova pomogli su im da budu primijećeni i aktualni. Tako je Ford umjesto „klasične“ kampanje odlučio prihvatiti aktualne vijesti i pomoći svojim kupcima u novonastaloj situaciji.

 

Budite empatični

Kako komuniciramo ponekad je važnije od onoga što komuniciramo. Empatija je ključna. Nije vrijeme za sarkazam. Slušajte što govore kupci i sukladno tome prilagodite svoju komunikaciju. Iako, ponekad je možda najbolje da ostanete suzdržani. Tako je američka kompanija Hershey odgodila svoju veliku kampanju u kojoj si potpuni stranci, nakon što podijele čokoladu, udijele zagrljaj. Umjesto kampanje s ljudima koji su u fizičkom kontaktu, Hershey je pustio reklame koje su fokusirane samo na proizvode.

b755eb206d2ff6c50e02feaa3ad3e62d.jpg?v=2

Budite prilagodljivi

Samoizolacija, karantena i još mnogo toga utječu na praktičan život, a samim time i na interakciju vas i vaših kupaca. Predvidite promjene u ponašanju kupaca i prilagodite se njihovu ritmu. Kako bi svoje usluge prilagodili potrebama svojih kupaca, Southwest Airlines pokrenuo je kampanju u kojoj komunicira ukidanje naknada za otkazivanje i promjene letova. 

Naravno, koronavirus utječe na poslovanje svih djelatnosti. I dok u trenucima neizvjesnosti i izolacije konzumacija medija dramatično raste, potrebno je ostati prisutan na tržištu. Istina je da ljudi traže točne i pravovremen informacije, ali i dozu zabave.

Najgledaniji video

Najgledanija galerija

Izdvojeno


Reci što misliš!