Promo

dobro je znati

5 najboljih poslovnih poklona za milenijalce

5 najboljih poslovnih poklona za milenijalce
PR foto

U današnjem članku ćemo vam otkriti neke od najboljih poslovnih poklona za promociju koji se mogu pokloniti milenijalcima.

Prije nego što odlučite što biste svojim kupcima ili zaposlenicima htjeli pokloniti morate obaviti opsežno istraživanje. 

Gospodarstvenici uvijek traže nove načine kako bi stekli ime za svoje poslovanje u konkurentskom poslovnom okruženju. Korištenje poslovnih poklona izvrstan je način da se kupci upoznaju s proizvodima ili uslugama tvrtke. S vremenom smo vidjeli velik porast korištenja poklona za promociju za promicanje svijesti o marki.

Ovi brendirani pokloni učinkovit su pristup marketinga robe i usluga tvrtke. Bez obzira koju vrstu posla vodite, oni su najbolji način promocije vaše tvrtke. Promotivni proizvodi osiguravaju vašoj tvrtki dobru prepoznatljivost i pomoći će vam da desetostruko povećate svoju poslovnu prodaju.

Ipak, trebali biste odabrati promo materijal na temelju profila vaših kupaca ili zaposlenika. Prije nego što odlučite što biste svojim kupcima ili zaposlenicima htjeli pokloniti morate obaviti opsežno istraživanje. Znajući o željama i potrebama ciljanih ljudi, lako možete odabrati najbolji poklon za promociju za njih.

U današnjem članku ćemo vam otkriti neke od najboljih poslovnih poklona za promociju koji se mogu pokloniti milenijalcima. Dakle, nastavite čitati do kraja kako biste ih detaljnije upoznali!

Tko su milenijalci?

Milenijalci su zapravo generacija Y. Ponekad se nazivaju i Gen Y jer ih njihova dob definira. Ova generacija rođena je od 1981. do 1999. godine. Oni su najaktivnija grupa na društvenim mrežama i grupa o kojoj se najviše govori jer su glavna ciljana publika na različitim tržištima. Ljudi koji pripadaju Gen Y meka su srca, kreativni, fleksibilni i kupci.

Njihovi vršnjaci ih iznimno inspiriraju, a platforme društvenih mreža omogućuju im da dođu do svojih potrebnih stvari prema preporukama i recenzijama drugih ljudi.

Razmotrite ovih 5 najboljih poklona za promociju za milenijalce:

Uvijek se preporučuje da date promotivne artikle koji će se koristiti svaki dan. Pomaže vam promovirati svoju tvrtku jer kad god ih primatelji koriste, podsjetit će se na vas.

Stoga, ako su za vašu marketinšku strategiju vaša ciljana publika milenijalci i tražite neke najbolje poklone za promociju za njih, ostanite s nama još nekoliko minuta. U nastavku ćemo vam reći neke od najboljih poklona za promociju za milenijalce!

1. Jakne

Jakne su jedan od najboljih promotivnih proizvoda dostupnih tvrtkama za korištenje u svojim marketinškim kampanjama iz nekoliko razloga. Nose se uglavnom tijekom hladnih zimskih sezona i dobre su jer će primatelje ugrijati i omogućiti im lako kretanje.

Ljudi koji većinu svog vremena svakodnevno rade vani trebat će ove jakne. Koriste ih i muškarci i žene jer moraju izlaziti i obavljati razne poslove na otvorenom. Svojim kupcima možete dati jakne od flisa, a na raspolaganju i mnogo drugih opcija.

Kako biste ovim jaknama dali osobni pečat, na njih možete ispisati naziv svoje tvrtke, logo i poruku. Ove jakne izgledat će prekrasno, a možete ih koristiti kao poklone za promociju za svoje zaposlene i kupce neposredno prije nego što zima počne.

2. Sunčane naočale

Sunčane naočale su jedan od najomiljenijih promotivnih artikala milenijalaca. Ovaj promotivni proizvod vas nikada neće iznevjeriti jer svi vole sunčane naočale. Uobičajena svrha korištenja sunčanih naočala je zaštita od vremenskih neprilika, prašine i UV svjetla. No, ljudi ih također koriste kao modni izraz koji njihovoj osobnosti može dodati moderan štih.

Promotivne sunčane naočale općenito su brendirane sunčane naočale koje posjeduju prilagođeni logotip, naziv tvrtke ili poruku po mjeri za isporuku ciljanim ljudima. Dok koristite sunčane naočale kao poklon za promociju, možete koristiti mostove, okvire i ručke kako biste prikazali identitet svoje marke.

Dostupne su različite opcije za sunčane naočale kao što su boja, vrsta, veličina i materijal. Zbog toga možete lako odabrati one najbolje prema vašim ciljanim milenijalcima. Kad god koriste vaše darovane sunčane naočale, će se prisjetiti vaše tvrtke.

3. Boce za vodu

Možda se pitate kako su boce za vodu postale promotivni proizvod. Tko god je imao ovu ideju; sigurno je izvrsna. Ali ako razmišljate o tome kako boce za vodu mogu promovirati vaš posao, očito je to jednostavno. Veliki broj ljudi radije nosi boce s vodom kada odlaze na posao ili putuju.

Boce za vodu su dostupne u različitim materijalima poput metala, stakla i plastike. Prikladne su za korištenje, prijenosne, a i jeftine. Štoviše, ove su boce ekološki prihvatljive i mogu se koristiti uvijek iznova.

Koristeći ih kao poklon za promociju, možete ih prilagoditi po mjeri logotipom svoje tvrtke i pružiti primateljima dojam, da su povezani s vašim brendom.

4. Torbe

Ovo su najbolji promotivni artikli za stvaranje svijesti o vašem brendu na udaljenim mjestima. Torbe s utisnutim imenom vaše tvrtke, logotipom i porukom marke funkcionirat će kao putujuća reklama za vašu tvrtku.

Ovo su savršeni pokloni za milenijalce. Promotivne torbe možete koristiti čak i kada nemate fiksnu ciljanu publiku. Razlog je taj što će podaci o marki utisnuti na ove torbe biti otkriveni velikom broju kupaca bez obzira na dob, regiju ili klasu.

Promotivne torbe su vrlo izdržljive i dostupne su u različitim dizajnima, bojama i veličinama. Za svoju poslovnu promociju možete koristiti svečane torbe, putne torbe, tote torbe, pa čak i sportske torbe. One vam daju dovoljno prostora da obilježite naziv svoje marke kako biste svojim ciljanim ljudima pružili osobni pečat.

5. Slušalice

Slušalice su također poznate kao popularan promotivni proizvod za milenijalce koji vole putovati. Slušalice su jedina stvar koju svako putovanje zahtijeva. Putovanje i slušalice idu ruku pod ruku. Ponekad vam putovanje postane previše dosadno, posebno ako putujete sami. Stoga vam je potrebno nešto čime ćete biti zauzeti, a nema ništa bolje od uređaja za reprodukciju glazbe i slušalica.

Dok koristite promotivne slušalice, na njih možete ispisati logo ili ime svoje tvrtke jer je glazba povezana s emocijama ljudi kako bi kod korisnika ostavila dobar dojam poput pozitivnosti i nostalgije. Što primatelji više koriste slušalice, to je sentimentalnija vrijednost vaših promotivnih slušalica.

Osim toga, promotivne slušalice su jednostavne za korištenje, prijenosne i izvrstan promotivni proizvod, kada ljudi putuju i nevjerojatan artikl za izloženost vaše marke.

Završne misli:

Dakle, ako ste spremni promovirati svoje poslovanje među milenijalcima kroz poklone za promociju, možete uzeti u obzir gore spomenute poklone za promociju. Ovo su najfunkcionalniji i najkorisniji promotivni proizvodi koje možete koristiti kao poslovni poklon. Stoga nemojte gubiti vrijeme na previše razmišljanja i idite po svoje poklone za promociju kako biste osigurali svoj poslovni rast.

Najgledanija galerija

Izdvojeno


Reci što misliš!