U sedam mjeseci ove godine u Hrvatskoj je prodano 36.276 novih putničkih automobila što je 21 posto više nego u istom prošlogodišnjem razdoblju, dok je u srpnju prodano 4.125 novih auta, 15,3 posto više nego lani, najnoviji su to podaci Promocije plus.
Analitičari te poraste objašnjavaju uglavnom nabavkom novih automobila rent-a-car agencija. Od početka godine do kraja srpnja najviše je prodano Volkswagenovih vozila, 5.361, uz udjel u ukupnoj prodaji od 14,8 posto, a slijedi Opel sa 3.971 prodanim vozilom (udjel 11 posto) te Škoda koje je prodano u 3.545 komada (udjel 9,8 posto).
Na četvrtom je mjestu Renault s 3.429 prodanih vozila i udjelom od 9,5 posto, dok je peti Ford s 2.252 vozila uz udjel u ukupnoj prodaji od 6,2 posto.
U prvih sedam ovogodišnjih mjeseci u Hrvatskoj je najprodavaniji model bio Renault Clio sa 1.862 komada, a u srpnju najviše se kupovao VW Golf (291). Slijede Ford Focus (194), Škoda Octavia (185), Suzuki Vitara (149), i Renault Clio (146). Prodano je i 157 Audija, 96 Mercedesa i 84 BMW-a.
Dizelaši još uvijek najpopularniji
Prema pogonskom gorivu, od siječnja do kraja srpnja, od ukupne prodaje, prodano je 44 posto benzinaca (15.963), 55 posto dizelaša (19.983), uz 13 električnih vozila i 292 hibrida.