OVO JE ŠEST NAJČEŠĆIH grešaka koje rade vozači tijekom ljeta

Ljeti se općenito više vozi pa su i problemi na cesti češći, a službe pomoći na cesti bilježe mnogo više posla nego u hladnijem dijelu godine. Stoga je zanimljivo vidjeti koje su najčešće pogreške vozača ljeti. Većinom ih možemo izbjeći uz više pažnje. Prema iskustvu HAK-a, donosimo pregled čestih pogrešaka vozača u ljetnim danima.

1. Ulijevanje pogrešnog goriva
Bitno je pravodobno pozvati pomoć kako ne bi došlo do velike štete. Čim shvatite da ste ulili pogrešno gorivo ugasite motor. Dizelaši su osjetljiviji na ulijevanje krivog goriva od benzinaca.

2. Vožnja na rezervi
Vožnja na rezervi problem je jer se često događa da vozilo ostane bez goriva. Tijekom ljetnih mjeseci zna se dogoditi da putno računalo pogrešno izračunava preostalu količinu goriva u vozilu.

3. Gubitak ključeva
Kupanje s ključevima, gubitak ključeva u moru ili zaključavanje ključeva u vozilu vrlo su česte pogreške vozača ljeti pa svakako pripazite gdje držite ključeve automobila na odmoru.

4. Kvar kvačila
Pregrijavanje kvačila u dugim kolonama na uzbrdici, kočenje kvačilom umjesto parkirnom ili nožnom kočnicom, vuča priključnog vozila ili autoprikolice može potpuno uništiti kvačilo.

5. Nepripremljenost prikolice
Loša priprema priključnog vozila koje često bude pretovareno, sa starim, lošim gumama. Česti su problemi s osovinama ili ležajevima prikolica, kao i svjetlima. Teret treba dobro pričvrstiti.

6. Preopterećenje klima-uređaja
Preporučuje se umjereno korištenje klima-uređaja kako ne bi došlo do preopterećenja i kvarova na alternatoru do kojih dolazi upravo zbog neprestanog rada ventilatora.

U slučaju kvara označite auto i pozovite pomoć
Kvar ili prometna nesreća uvijek se mogu dogoditi, pa i na te situacije vozač treba biti spreman. Iz automobila ne izlazite bez reflektirajućeg prsluka na sebi. Ako možete, vozilo pomaknite uz desni rub kolnika. Iza njega postavite trokut i pozovite pomoć.

Sinonim za pomoć na cesti od pamtivijeka je HAK, odnosno Hrvatski autoklub, koji stiže nakon poziva na broj 1987. Glavna konkurencija HAK-u i opcija itekako vrijedna razmatranja jest Oryx Asistencija (0800 1818, 0-24).

Velika je prednost Oryxa i Putni Anđeo mobilna aplikacija za iOS i Android pametne telefone koja, među ostalim, u slučaju prometne nezgode obavlja komunikaciju s pozivnim centrom Oryxa ili privatnim osobama pružajući informacije o okolnostima i lokaciji prometne nezgode.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije