Iako je Toyota i službeno izgubila poziciju najvećeg proizvođača automobila 2016. godine (VW grupa ostvarila je prodaju od 10,31 milijuna primjeraka što je nešto bolji rezultat od Toyote) i dalje je najtraženiji automobilski brend prema google tražilici.
Prema rezultatima agencije Quicko, otkriveno je da je Toyota najtraženiji brend automobila na tražilicama u 74 države u svijetu, među kojima se ističu SAD, Australija, Kina, Grenland i većina država Afrike (gdje je terenac Land Cruiser jedno od najpopularnijih vozila za safari i slične aktivnosti). Drugi najpretraživaniji brend je BMW, koji zauzima prvu poziciju u 51 državi.
Ono što je nama zanimljivo je da je upravo u Hrvatskoj najtraženiji brend BMW, a slično je i s ostalim susjednim zemljama kao i zemljama Balkana poput Srbije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonije, Slovenije i Mađarske. BMW naravno drži i prvu poziciju na domaćem terenu u Njemačkoj. Možda najveće iznenađenje je Hyundai koji se nalazi na 3. mjestu, a posebno je popularan u Rusiji i Indiji, piše portal Jutarnji.hr/autoklub.
Rezultati pokazuju da je i Honda iznimno tražena na Googleu, pogotovo u Indoneziji, Kanadi i Brazilu. U Albaniji se naravno najviše googla Mercedes koji je ujedno i najčešći automobil na tamošnjim prometnicama. Zanimljiva je informacija da je u Nigeru najpretraživaniji Bugatti.
Od ostalih zanimljivosti treba spomenuti očekivano prvo mjesto Volva u Švedskoj, a Talijani najviše pretražuju svoj Fiat. Iako je prodao najviše vozila u svijetu prošle godine, Volkswagen je prvo mjesto po pretraživanju ostvario samo u Španjolskoj, Rumunjskoj, Bjelorusiji, Andori i Urugvaju.