Nakon osam godina, Zagreb Auto Show opet bi trebao otvoriti vrata paviljona Zagrebačkog Velesajma. S obzirom na termin održavanja nakon međunarodnog salona u Ženevi – od 5. do 10. travnja – za očekivati je da će se mnogi noviteti premijerno pokazani u Ženevi mjesec kasnije preseliti u Zagreb.
Svjetske vicepremijere
Iz Volkswagena su već najavili premijerno izlaganje novog Tiguana, Opel bi trebao pokazati novu Astru Sports Tourer. Renault će predstaviti novi Scenic, a Nissan će pokazati novu NP300 Navaru. Audi za Zagreb planira svjetsku vicepremijeru, ujedno i hrvatsku premijeru modela Q2, najmanjeg Audijevog crossovera. Seat će također imati svjetsku vicepremijeru novog A-SUV modela.
Škoda će na Zagreb Auto Show dovesti Fabiju R5 Combi te najsnažniju Octaviju RS 230, kao i luksuzno opremljen novi Superb L&K. Porsche planira predstaviti novo izdanje Porschea 911. Zastupnik Mitsubishi Motorsa premijerno će izložiti novi Outlander PHEV i Space Star. Suzuki će u Zagreb vjerojatno dovesti novi Baleno.
Iz Hyundaija su nam potvrdili premijerno izlaganje novih modela i20 Active i Elantra, te redizajniranog Santa Fea. Da na zagrebačkom salonu neće sudjelovati zasad se službeno očitovao samo zastupnik marki Fiat, Alfa Romeo, Lancia i Jeep.
Noviteta koji će se u Zagrebu premijerno izložiti, dakle, ima dosta. Posjetitelja željnih salona na kojem bi mogli razgledati nove modele gotovo svih marki koje se prodaju na našem tržištu u Hrvatskoj također ima. Nema to veze s kupovnim mogućnostima. One se za prosječnog hrvatskog građana nisu bitno popravile, ali ni Zagreb Auto Show nije sajam prodajnog tipa, već je to prvenstveno izložba novih automobila.
Zagreb Auto Show trebao bi se protezati na oko 50.000 kvadratnih metara otvorenog i zatvorenog prostora. Očekuje se 130 do 150 tisuća posjetelja. Ove informacije prenosimo iz Auto motor i sporta, jer iz Zagrebačkog Velesajma ne žele govoriti o predstojećem salonu.
Ne odgovaraju ni na pitanje o obnovi derutnih sajamskih paviljona. Paviljoni su u lošem stanju bili još 2008. U njih se dugo nije ulagalo ništa, ili gotovo ništa. S druge strane, tehnologija je u proteklih osam godina bitno napredovala, očekivanja publike bitno su veća, posebno na polju multimedije.
Od ulaznica – 4,500.000 kn
Teret stvaranja Zagreb Auto Showa zapravo je na plećima izlagača koji kažu da će uložiti maksimalan trud i novac da posjetiteljima pruže najbolji mogući doživljaj marke koju predstavljaju. Ipak – neki s više, neki s manje optimizma – od Velesajma očekuju da u tjednima koji ih još dijele od otvaranja Zagreb Auto Show nešto ulože u obnovu paviljona.
Ako će se ikome to ulaganje isplatiti, isplatit će se Velesajmu. Računica je jednostavna – 150.000 posjetitelja puta prosječnih 30 kn za ulaznicu daje – 4,500.000 kuna.