Rekordno velika razlika u cijeni autoplina i Eurosupera 95 od 7 kuna učinila je ugradnju plinske instalacije popularnijom nego ikad.
Ništa čudno, obzirom da se na LPG vozi gotovo 2,5 puta povoljnije nego na benzin, a isplatiti ulaganja nikad nije bilo brže i jednostavnije.
Ugradnja plina isplaćuje se već nakon 12.500 km
Dramatičan pad cijene autoplina, koji se posljednjim pojeftinjenjem nabavlja za 3,34 kn, kod vozača je izazvao euforiju.
Kako i ne bi… Razlika u odnosu na Eurosuper 95, koji se nudi za prosječnih 10,34 kn, iznosi nestvarnih 7 kuna.
Što to znači u praksi?
Natočite li benzina za 100 kn u, primjerice, Opel Astru 1.4 Turbo sa 140 KS, u prosjeku ćete za kupljenih 9,67 litara prijeći 121 km.
A napunite li taj isti kompakt iz Russelsheima autoplinom, i uz povećanje potrošnje od 15 posto izmjereno kad je dotični model bio na testu, prijeći ćete 275 kilometara.
Odnosno, gotovo 2,5 puta više…
Takvu razliku u cijeni, koja u postotku iznosi zbilja nestvarnih 67,7 posto – znatno više od Europske komisije preporučenih i posljednjih godina standardnih 55 posto – povijest zbilja ne pamti.
Ne čudi stoga što se posljednjih dana čak i oni koji su se do jučer zaklinjali da u njihov auto nikad neće plinska boca, sad naveliko raspituju o cijenama ugradnje, servisnim intervalima, pratećim državnim nametima…
Cijeli tekst potražite u tiskanom izdanju Autokluba.