Keramička zaštita štiti od sitnijih oštećenja, neadekvatnog održavanja i loših praonica, ptičjeg izmeta i sasušenih komaraca koji nagrizaju automobilski lak.
Površina nakon njezina nanošenja postaje hidrofobna i na nju se ne prima prljavština te ima efekt samočišćenja.
Ovisno o vrsti keramičkog premaza i duljini jamstva, s njome vozilo može izgledati kao i onoga dana kad je premaz nanešen na nju.
Zagrebački detailing stručnjaci ističu da je takav premaz isplativ i iz drugih razloga.
Osim što se njime da uštedjeti do 75 posto novca koje bi inače potrošili na pranje, takav auto će nakon nekoliko godina u daljnjoj prodaji vrijediti bar 20 posto više od istog, ali nezaštićenog.
Zaštita se može nanijeti na svako vozilo, ali bitno je da ono bude pripremljeno odnosno da mu lak bude u što boljem stanju, jer u suprotnom cijela priča nema smisla.
Zbog toga se preporuča da se keramika nanosi na što noviji auto, najbolje onaj koji je tek kupljen.
Radi li se o atraktivnijim i skupljim primjercima, detaileri savjetuju kako je bolje da se čak i dekonzervacija ostavi njima, nego da bude mogućih oštećenja.
Keramika se, dakako, može nanijeti i na starija vozila s već postojećim oštećenjima laka, no u tom slučaju priprema može biti zahtjevnija odnosno skuplja.
Cijena za tretman sa najizdržljivijom keramičkom zaštitom, otpornom na kemijska sredstva za čišćenje od pH2 do pH13, i sa 7 godina jamstva, može stajati i do 9000 kuna.
Takav postupak uključuje potpunu pripremu te je logičan za ekskluzivna vozila poput novog Mercedesa S-klase, no i druge, pristupačnije automobile moguće je zaštititi keramikom.
Primjerice, novi Clio ili auto te veličine može se zaštititi za oko 2500 kuna uključujući pripremu, pri čemu se dobiva premaz Gyeon Mohs+ tvrdoće 9h te dvogodišnje jamstvo, piše portal Autoklub.hr.