I dok Ferrari i Porsche najviše zarade po svakom prodanom automobilu BMW je već dugo vremena zacementiran na tronu kao najprofitabilniji proizvođač automobila na svijetu. A sada ga je uspio poraziti proizvođač jeftinih automobilskih minijatura i sve dopadljivijih terenaca
Naravno, govorimo o Suzukiju koji je prema pisanju pojedinih
njemačkih medija trenutno najprofitabilnija auto marka. Tako
njemački Handelsblatt Global javlja pozivajući se na
konzultantsku kuću Ernst & Young da je Suzuki pobijedio
bavarskog giganta.
Prema njihovoj publikaciji BMW je u prvoj polovici 2018. godine
najprofitabilniji, ali nakon udarca Dieselgatea u Njemačkoj i
Trumpovih trgovinskih napada razina profita pada. Prevedeno to
znači da je drugi kvartal ove godine Suzuki završio s profitnom
maržom od 11,8% naspram BMW-ovih 11,4%.
Dovoljno za malu, ali vrlo slatku pobjedu. Baš kao što su to
Jimny i ostatak ekipe, mali i vrlo simpatični proizvodi velikog
potencijala, piše portal Index.hr.