Stečaj je pokucao na vrata legendarne tvornice koja je svojevremeno bila ponos Jugoslavije, a ikone na dvama kotačima, iz osamdesetih i devedesetih godina, odlaze u povijest
Tvrtka se u posljednje vrijeme suočavala s brojnim problemima, da
bi na kraju ipak posrnula i u rujnu zaustavila proizvodnju.
Prijedlog o stečaju dali su radnici, jer im nisu isplaćene
plaće i regres. Tvrtka nije sudu u određenomu
roku dokazala da je platežno sposobna pa je
donesena presuda o stečaju.
Zbog zamrznutih transakcijskih računa Tomos u posljednje vrijeme
nije mogao ispunjavati narudžbe, a tragao je i za strateškim
partnerom. Prije četiri godine kupio ga je ‘MPO Kabel’
pa najavio oporavak proizvodnje mopeda i selidbu proizvodnje
na novu lokaciju. No to se ipak nije dogodilo.
Mnoge generacije odrastale su uz Tomosove mopede i motocikle i uz
njih vežu najljepše priče iz djetinjstva. Tomos je
svojevremeno imao izuzetno naprednu tehnologiju, a
ostvarivao je i vrhunske sportske rezultate u motoutrkama,
osamdesetih godina, čak i na europskoj razini, piše portal
autostart.24sata.hr.