Njemačka već godinama ne čini ništa na smanjenju emisija CO2 i dušikovih oksida u prometu i zbog toga bi mogla platiti visoke financijske penale Europskoj uniji
Posljednja javna prometnica na svijetu na kojoj se vozi bez
ograničenja brzine, njemački Autobahn, uskoro bi mogla izgubiti
taj status. Zapravo, gotovo sigurno će ga izgubiti, a razlog nije
sigurnost prometa nego – ekologija!
Njemačka već godinama ništa ne čini na smanjenju emisija CO2 i
dušikovih oksida u prometu i zbog toga bi mogla platiti visoke
financijske penale Europskoj uniji. Djelomično je to i zbog toga
što ta država štiti svoju autoindustriju koja dosad nije
pokazivala velik interes spram električnih vozila. Sad se i to
mijenja, a mijenja su i Njemačka, piše portal revijahak.hr.
Počet će davati ozbiljnije subvencije na električne automobile, a
razmišlja se i o ostalim mjerama. Jedna od njih je smanjenje
brzine na autocestama zbog smanjenja emsija štetnih plinova. Na
mnogim dionicama ona je sad neograničena, a predlaže se limit od
130 km/h.
Na prijedlozima radi Nacionalna platforma za budućnost
mobilnosti, vladino tijelo. Nalazi te komisije bit će
inkorporirani u zakonska rješenja. Inače, unatoč visokoj
prometnoj kulturi, Nijemci obožavaju nesputanost koju im pruža
Autobahn, a mnogi i koriste njegove dionice bez limita kako bi
doista vozili – bez limita. Mnogi očekuju da bi odluka o
reduciranju brzine mogla dovesti do prosvjeda.