Danak neprovjerenoj tehnologiji

Infotainment sustavi najkvarljiviji su dio automobila

Od deset problema ili kvarova na novim automobilima, čak je pet povezano s infotainment sustavom

Odnos kupaca i infotainment sustava u automobilima sličan je
onome američkih doseljenika i domorodaca koje su mamili šarenim
stakalcima i vatrenom vodom. Samo da je ekran što veći i da se
čini da ima neke magične funkcije.

Proizvođači automobila znaju kako prodati površnost, a posljednja
studija J.D. Powera pokazuje koliko su infotainment sustavi
fragilni. Od deset problema ili kvarova na novim automobilima,
čak je pet povezano s audio sustavom, komunikacijskim sustavom i
navigacijom ili, skraćeno, infotainmentom. Proizvođači automobila
u neumornoj utrci s konkurencijom nerijetko na tržište puštaju
sustave koji nisu dovoljno provjereni, odnosno testirani.

Istraživanje je temeljeno na ogromnom uzorku vlasnika vozila
starih od 12 do 36 mjeseci u Velikoj Britaniji. Na 100 automobila
bilo je čak 16.6 problema s infotainment sustavom. Za usporedbu,
samo je 1.5 problem s tempomatima na 100 automobila – tek toliko
da vidite koliki su razmjeri kvarova informacijskih sustava, piše
portal revijahak.hr.

Zanimljivo, na premium automobilima visoka je razina kvarova
sigurnosnih sustava poput sustava za praćenje vozila u mrtvom
kutu ili upozorenja prelaska na drugi prometni trak. To se događa
na četiri od 100 vozila. Sve to ne budi veliku nadu u
pouzdanost autonomnih automobila jedanput kad dođu na cestu.

Inače, među vozilima koja su stara od 12 do 36 mjeseci najmanje
je problema s Peugeotima, a slijede Škoda i Hyundai.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije