U slučaju začepljenog filtera motor će dobivati manje količine goriva od predviđenih, pa je moguće da nastanu problemi prilikom pokretanja motora
Filter goriva ima jednostavan i važan zadatak – spriječiti put
nečistoća do motora vozila. U rezervoaru i gorivu ima sitnih
nečistoća (prašine, čestica korozije…), a zadatak filtera je
skupiti ih prije nego što krenu dalje i spriječiti štetu na
motoru. Filteri su često smješteni u rezervoaru goriva ili uz
njega (uglavnom novija vozila), a ponekad se nalaze i dalje od
rezervoara, negdje na cjevovodu koji vodi do motora.
Koji su simptomi onečišćenog i nefunkcionalnog filtera goriva? U
slučaju začepljenog filtera motor će dobivati manje količine
goriva od predviđenih, pa je moguće da nastanu problemi prilikom
pokretanja motora. kad je motor u praznom hodu mogli biste
osjetiti probleme u radu (po zvuku i vibracijama motora). Jedan
od simptoma je i rast temperature motora, a pri ubrzanjima možete
osjetiti i njegov nejednak rad, odnosno izostanak linearnosti
ubrzanja. Zbog začepljenja filtera vjerojatno će se upaliti i
žuta lampica motora na instrumentnoj ploči, piše portal revijahak.hr.
Za kraj, suprotno logici – pretpostavljali biste da će sa
začepljenjem filtera motor trošiti manje goriva – raste potrošnja
jer će motor zahtijevati više goriva, odnosno pumpa goriva će
raditi povećanim kapacitetom. Vrijeme promjene filtera goriva se
razlikuje od proizvođača do proizvođača, ali intervali su
uglavnom od 40.000 do 60.000 kilometara. Vodite brigu o tome jer
se radi o iznimno važnom dijelu sustava.