Ako dođe do devijacije kamere od samo jednog stupnja, u sustavu za zadržavanje vozila u prometnom traku dolazi do devijacije od 1.75 metara
Samo polovica vozača u Njemačkoj zna da većina sustava aktivne
sigurnosti funkcionira s kamerom naslonjenom na vjetrobransko
staklo – odmah uz retrovizor. Istraživanje je na 1000 vozača
provela radionica i dobavljač vjatrobranskih stakala Carglass.
Zašto je ovo važno? Svaka promjena vjetrobranskog stakla
zahtijeva i kalibraciju kamera ili sigurnosni sustavi neće dobro
raditi, odnosno mogli bi biti potencijalno opasni.
Carglass navodi jedan primjer – ako dođe do pomaka vidnog polja
kamere od samo jednog stupnja, u sustavu za zadržavanje vozila u
prometnom traku dolazi do devijacije od 1.75 metara, a to je
pogubno. Konkretno, to znači da vam vozilo može završiti u jarku
ili prijeći na drugu stranu ceste, odnosno slati lažne signale da
ste blizu ruba ceste ili svog prometnog traka…
Dakle, budite iznimno oprezni pri primjenama vjetrobranskog
stakla, ako imate moderno vozilo i navedenu kameru, savjetuje
portal revijahak.hr.