Vidite li curenje tekućine iz vašeg automobila, a osobito u blizini kotača to je razlog za zabrinutost. No, tu su i drugi simptomi...
Kočiona tekućina dio je hidrauličnog sustava koji se brine da
kočnice u automobilu savršeno funkcioniraju. Na svaki pritisak
pedale kočnice tekućina pod visokim tlakom osigurava da mehaničke
komponente zakoče automobil. Svaki pad tlaka ili curenja
negativno će utjecati na funkcionalnost kočenja. Dođe li do
curenja, vjerojatno će se upaliti kontrolna lampica kočnica na
instrumentnoj ploči.
Osjećaj na pedali kočnice može biti spužvast, a može se dogoditi,
kad je pritisnete, da se ne vrati u početni položaj. Najteži
simptom je automobil koji uopće ne koči, ali on se ne bi trebao
pojaviti prije blagih, navedenih simptoma. Zato je u slučaju
prvih problema najbolje odmah krenuti mehaničaru. Curenje će
poremetiti i rad ostalih sustava, kao što su ABS ili ESP.
Kako savjetuje portal revijahak.hr, vidite li curenje tekućine iz
vašeg automobila, a osobito u blizini kotača to je razlog za
zabrinutost. Odmah provjerite razinu tekućine u posudici koja se
nalazi ispod poklopca motora. Curenje može nastati u glavnom
cilindru kočnice (on povećava tlak tekućine ovisno o pritisku
pedale), u samim crijevima (krutim i elastičnim), ali i čeljusti
prednjih kočnica te cilindru bubnja ili čeljusti stražnje
kočnice.