Odlazi i legendarni Volkswagen Passat u limuzinskoj izvedbi, a s novom generacijom dostupan će biti samo karavan
Automobilsko tržište mijenjase iz mjeseca u mjesec, a nekadašnji
prinčevi i plemići sada su izgubili status te su poretku pali na
razinu najniže klase. Tu je i elektrifikacija, usmjeravanje
interesa na druge niše… Proizvođači automobila planiraju ove
godine umiroviti neke modele, a ovo su neki od njih.
Volkswagen će ugasiti Seat Mi i Škodu Citigo, a u prodaji će
ostati samo Volkswagen Up. Također, omiljena limuzina hrvatskih
menadžera i gospodarstvenika, Volkswagen Passat, također odlazi u
povijest, a s novom generacijom bit će dostupan samo karavan. Taj
će se model proizvoditi na istoj proizvodnoj liniji s novom
Škodom Superb, dostupnom kao limuzina i karavan. Volkswagen će
sigurno ove godine predstaviti električnu limuzinu u srednjoj
klasi. Veliki monovoluen Volkswagen Sharan također će posljednji
put izaći s tvorničke trake. Audi će prestati proizvoditi
sportski kupe TT, koji je dugo bio zaštitni znak tvrtke.
Citroën i Peugeot će zatvoriti proizvodnju C1 i 108. Mazda će se
oprostiti s malim SUV-om CX-3, a njegovu ulogu će preuzeti veći
CX-30.
Salone novih automobila ove godine napustit će i Renault Talisman
i Ford Mondeo, dvije poslovne limuzine/karavana. Renault će
također reći zbogom Scenicu i Espaceu – monovolumeni su odavno
izgubili korak sa SUV-ovima i više ne mogu pratiti njihove
prodajne brojke, piše portal revijahak.hr.
Mercedes je već ukinuo Smart EQ forfour te Mercedes-AMG GT
63 SE Performance. To su informacije koja zasad imamo. Hoće li
biti još odustajanja vrijeme će pokazati.