Rapidno pada broj prodanih novih dizelaša, u dosadašnjem dijelu godine prodano ih je 1.920, odnosno tek 19,7 posto od ukupnog broja
U Hrvatskoj je u prva tri mjeseca ove godine prodano 9.763
novih putničkih vozila, što je 7,2 posto manje nego u
istom razdoblju lani kada ih je prodano 10.519, dok je samo u
ožujku prodano 3.882 novih vozila, pad od 6,8 posto, podaci
su Promocije plus. U dosadašnjem dijelu godine najviše novih
vozila prodala je Škoda, njih 1.068, pa taj proizvođač ima
udjel od 10,9 posto u ukupnoj prodaji. Slijedi Volkswagen, iz
istog koncerna, s 918 prodanih vozila i udjelom od 9,4 posto, dok
je treća Kia, s 838 prodanih vozila i udjelom od 8,5 posto. Udjel
od 6,6 posto u ukupnoj prodaji novih auta u
Hrvatskoj Toyota, sa 642 prodana vozila te Hyundai, koji ih
je prodao tek sedam manje.
Hyundai, međutim, ima najprodavaniji model u ožujku – njihov
Tucson kupilo je 125 vozača. Samo četiri vozila manje odabrali su
kupci Opela Mokke, dok je Kiu XCeed odabralo njih 113. Više od
stotinu prodanih vozila, točnije 107, ima još i Dacia sa svojim
modelom Sandero. Od svih prodanih vozila, više od polovine bili
su benzinci, njih 4.987 ili 51,1 posto. S druge strane i dalje
rapidno pada broj prodanih novih dizelaša, u dosadašnjem dijelu
godine prodano ih je 1.920, odnosno tek 19,7 posto od
ukupnog broja. Jedan od razloga je i skupi dizel, koji je
godinama ranije bio dosta jeftiniji od benzina, a sada ga je
premašio po cijeni.
Manja prodaja dizelaša djelomično se kompenzira sve većim udjelom
hibrida tako da je u od siječnja do kraja ožujka hibridni pogon
odabrao 2.231 kupac ili 22,9 posto. Nadalje, vozila na plinski
pogon prodano je 375 odnosno 3,8 posto, a električnih auta
svega 250 ili 2,6 posto.