U slučaju bilo kakve kriminalne radnje ili potencijalne ugroze vrlo je lako utvrditi i brzo pokrenuti odgovarajuće postupke u suradnji s nadležnim institucijama...
Nova vremena donose i nove običaje, a jedan od njih su i nažalost
visoke cijene goriva. Pitali smo Inu jesu li se promijenile
navike hrvatskih kupaca. Na primjer, kakva je procedura kada
netko na benzinskoj stanici toči gorivo i kaže da je zaboravio
novac ili karticu te događa li se to često? Također, koliko
vozača puni gorivo i bježi sa stanica, povećava li se taj broj
otkako su porasle cijene goriva, u posljednja dva, tri mjeseca?
– Zaboravljena kartica ili novac je neugodna situacija za svakog
kupca. Iako takve situacije nisu svakodnevne, INA kao kompanija
vodi računa o svojim kupcima te u takvim situacijama nastoji kroz
dijalog s kupcem pronaći obostrano zadovoljavajuće rješenje kako
bi račun bio podmiren, a kupac imao što manje neugodnosti.
Isto tako, na Ininim maloprodajnim mjestima posebnu pažnju
posvećujemo sigurnosti. Sustav videonadzora, uz ostale mjere
tehničke i mehaničke zaštite, implementiran je na Ininim
lokacijama s ciljem zaštite objekta, radnika i posjetitelja. U
slučaju bilo kakve kriminalne radnje ili potencijalne ugroze vrlo
je lako utvrditi i brzo pokrenuti odgovarajuće postupke u
suradnji s nadležnim institucijama te INA to i čini kada je to
nužno.
Također, skrećemo pažnju kupcima da ne nasjedaju na
dezinformacije koje se posljednjih mjeseci povremeno šire u
javnosti, a u kojima se tvrdi da je moguće ne platiti utočeno
gorivo, već samo manju kaznu za neplaćanje računa, jer takve
tvrdnje nisu istinite – javili su nam iz Korporativnih
komunikacija i marketinga Ine.
Izvor: revijahak.hr