Električni automobili u velikoj mjeri usporavaju regeneracijom energije kočenja, a to pogoduje bubanj kočnicama
Jedno od češćih pitanja svojevremeno bilo je kakve kočnice imaš
‘iza’? Ako biste rekli bubanj, imali ste slabiji, lošije
opremljen model. Diskovi su bili standard za snažnije verzije. No
bubanj kočnice se vraćaju na velika vrata. S novom tehnologijom
elektroničke kontrole kočnica (a ne hidraulične), mali motori
upravljaju silom kočenja, a bubanj kočnice idealne su za
električne modele u kojima se mnogo manje koriste kočnice.
Električni automobili u velikoj mjeri usporavaju regeneracijom
energije kočenja. Ovu energiju kontrolira generator i time
se baterija puni. Zbog toga se klasične kočnice se sve manje
koriste. Uz pravi stil vožnje, čak i do 95 posto usporavanja
vašeg automobila apsorbira sustav regenerativnog kočenja. To je
dobro za vaš akumulator, ali loše za kočione diskove. Kada
automobil ostane na kiši nekoliko dana, na kočionim diskovima
često se može vidjeti mali sloj hrđe. On obično nestane nakon što
zakočite nekoliko puta, osim kod električnih automobila. Ovaj
sloj hrđe nastavlja se nakupljati iu ekstremnim slučajevima može
čak dovesti do kvara kočionog sustava. Bubanj kočnice nemaju taj
problem jer imaju zatvoreni sustav koji nije toliko osjetljiv na
vanjske utjecaje, piše portal revijahak.hr.