Tehnika

KRAJ KLASIČNIH RUČNIH KOČNICA Ostale su samo ‘u tragovima’ u novim automobilima

Samo 13 posto novih vozila nudi se s ručnom kočnicom, što znači da je otprilike samo jedan od deset novih automobila opremljen klasičnom ručnom kočnicom

Stvar se u autoindustriji užurbano mijenjaju, a dokaz su ručni
mjenjači i kočnice, koji sve više nestaju iz proizvodnje s novim
automobilima. Nova studija koju je proveo CarGurus u Velikoj
Britaniji najbolje objašnjava kako tržište funkcionira. Samo 13
posto novih vozila nudi se s ručnom kočnicom, što znači da je
otprilike samo jedan od deset novih automobila opremljen
klasičnom ručnom kočnicom, a ostali imaju električne parkirne
kočnice.

Neke marke poput BMW-a ili Peugeota u potpunosti su izbacile
ručne kočnice jer im paralelizam s električnom parkirnom kočnicom
očigledno poskupljuje proizvodnju. Samo u posljednjih 5
godina broj ručnih kočnica u vozilima pao je s nešto više od
trećine automobila na jedva više od jedne osmine, prenosi portal
revijahak.hr.

 A što je s tradicionalistima? Abarth ostaje jedini
proizvođač koji nudi ručne ručne kočnice na svakom od svojih
vozila. Novi Ford Mustang i dalje dolazi s ručnom kočnicom. Drift
kočnica, kako je nazivaju u Fordu, tehnički je elektronička jer
koristi električne motore za sprečavanje gibanja stražnjih
kotača, ali njome se upravlja ručno i na zahtjev vozača.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije